Ikea keuken(werk)blad

Ikea keuken(werk)blad 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Betere heb ik even niet.

    Waar zit op deze foto die houtkleurige rand dan van de vorige close-up foto? Ik zie hier naar mijn idee het blad met alle randen wit Smile
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Cato

    Waar zit op deze foto die houtkleurige rand dan van de vorige close-up foto? Ik zie hier naar mijn idee het blad met alle randen wit Smile


    Onderkant can het blad is bruin
  3. Bericht van Dirk is op 09-01-2020 om 13:32:13 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Klaar

     
  4. quote:
    Dit schreef Dirk

    En de achterkant die tegen de muur hoort te zitten . Blad zit verkeerd om nogmaals en de aanzichtkant hoort volgens foto te zijn . Achterkant blad is niet onderkant .



    De foto van Vogeltje is van de onderkant. Niet van de zijkant. Blad zit er gewoon goed in, maar vocht drupt vanaf de zijkant naar de onderkant van het blad en trekt dan in het MDF. Tenminste, zo interpreteer ik het hele verhaal. Ik heb zelf ook een Ikea keuken gehad die ik zelf geinstalleerd heb, en deze proplemen nooit gehad. Maar Vogeltje zou de onderkant van het aanrechtblad kunnen afplakken met tape (en dan niet alleen boven de vaatwasser, maar de hele rand) of coaten met lak of zo?
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik zou eerst afwachten wat IKEA zegt, als je iets aan dat blad gaat veranderen, krijg je je geld niet terug.
Terug naar de lijst