Nieuwe desk top computer

Nieuwe desk top computer 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Na 8 jaar toch maar eens zoeken naar een nwe desktop, beetje gedwongen door de niet meer ondersteuning van windows 7 Smile maar heb geen idee welke ik dan moet hebben. Ik snap niks van al die technische specificaties. Smile. Wat ik wel weet is dat iets beter is met SSD geheugen ofzo maar weet ook daar niet precies van wat het is.

    Kortom ben een complete leek op dit gebied. Ik zoek een gewone huis tuin en keuken pc. Internetten, mailen, you tube, opslag documenten en foto's en foto's bewerken. Wel genoeg geheugen maar hoeveel dat tegenwoordig is weet ik ook niet.

    Heb al een beetje naar de prijzen gekeken ook maar zo te zien beginnen ze pas bij 300 euro ? Heb net iets meer dan 400 te besteden. (Liefst minder voor pc maar dat gaat denk ik niet lukken) Beeldscherm en toetsenbord heb ik nog, kan ik dat op elke computer aansluiten?

    Wie zou mij een beetje op weg kunnen helpen welke pc voor mij geschikt zou zijn?



  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nee een oud beeldscherm past niet automatisch op een nieuwe desktop. Dan moet er op de desktop wel een vga aansluiting zitten. Let daarop.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kun je het type/model van je monitor hier neerzetten? Meestal staat dat wel in een hoek aangegeven. Anders achterop. Dan weten we welke aansluitingen hij heeft en meer gericht advies geven
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Oke ook iets om op te letten dus. Ik zal even kijken of ik de foto van het type nr hier geplaatst kan krijgen.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    .
    Plaatje
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik had verkeerde type geselecteerd. Deze monitor heeft geen hdmi.
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst