lekkage dak

lekkage dak 

Onderwerp van Eeva

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef malva
    Verkeerde verzekeraarSmile

    Mijn vader had lang geleden ook lekkage en het was zeer duidelijk dat die verzekeraar alleen maar premie incasseerdeSmile al 30 jaar lang .....en geen schade ging herstellen en vergoeden.

    Snel overstappen naar een verzekeraar die wel helpt zodra je de kans hebt.
    Sterkte. Ik hoop dat het snel opgelost is. En je rechtsbijstandsverzekering bij een andere verzekeraar loopt.


    Ach welnee
    Eigen gebrek schade is vrijwel nooit verzekerd
    De gevolgschade wel

    Lopende schadegevallen worden bij overstap niet overgenomen
  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Ach welnee
    Eigen gebrek schade is vrijwel nooit verzekerd
    De gevolgschade wel

    Lopende schadegevallen worden bij overstap niet overgenomen

    Waar is het eigen gebrek hier?

    En uiteraard valt deze schade niet onder een nieuwe verzekering. Wel voor een volgende schade betere serviceverlening.
    En goed om te lezen dat er iemand wel goede ervaring heeft met deze verzekeraar.
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef malva

    Waar is het eigen gebrek hier?



    De zonnepanelen of de nieuwe daklaag

    Er moet sprake zijn van een verzekerde schadegebeurtenis. Dat is niet aan de orde. Er is dus sprake van een eigen gebrek schade, waarbij het gebrek zelf niet verzekerd is maar de gevolgschade wrs wel. Normale gang van zaken
  4. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    Heb verzekeraar gesproken ( rechtsbijstand module wonen) en deze geven aan.. eerst de dakdekker verder laten onderzoeken en mogelijk herstellen. Gaat hij aangeven dat de zonnepanelen bedrijf schuldig is aan dan zal zonnepanelen man moeten komen kijken. Komen ze er samen niet uit.. dan kan ik weer terug naar verzekeraar..

  5. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    De dakdekker is gisteren het dak op gegaan. Hij zou het verder onderzoeken en als het aan de zonnepanelen lag zelf contact leggen met dat bedrijf.
    Ik kreeg een voice mail bericht later dat hij met de zonnepanelen bedrijf had gesproken en vervolgens later die avond een wat lastig te lezen mail. Hij had het gerepareerd na een contact met de zonnepanelen man, het moest toch gerepareerd worden en er was een gaatje gevonden.. hij had met drie man op het dak de reparatie uitgevoerd?
    Of ik even met de zonnepanelen bedrijf contact wilde leggen en ook met hem.

    ik voelde de bui al aan komen en heb teruggemaild dat het fijn was dat het was gerepareerd en hij dit zo met de zonnepanelen bedrijf had afgesproken of besproken. Ik graag de foto's van de schade tegemoet zag ook voor de verzekeraar en om dan met de zonnepanelen man contact te kunnen leggen. Ik toch wel graag wilde dat zonnepanelen man het dak ook op zou gaan om te kijken of nu alles in orde was en niet over een maand of wat er weer problemen zouden zijn of komen. Ik kom immers nooit op dat dak.

    Hem gebeld vandaag, en hij wist te melden dat hij van de zonnepanelen man de reparatie mocht uitvoeren en de factuur van de reparatie naar mij zou sturen..

    huh...nou nee dus.
    Hij was ervan overtuigd dat ik hem de opdracht voor de dak vernieuwing vorig jaar had gegeven en het gebrek niet aan hem lag. Dus de kosten van drie man voor reparatie bij mij lag..

    Ik heb hem uitgelegd dat dit toch een vreemde manier van denken is. Hij kan als hij dat zo heeft afgesproken met zonnepanelen man dat hij het euvel mocht repareren omdat het gaatje door de zonnepanelen is veroorzaakt dan ook de kosten/factuur van reparatie naar de zonnepanelen man dan mag.

    De zonnepanelen man gebeld en die vertelde een ander verhaal.. hij had geen opdracht tot repareren gegeven en als het inderdaad aan een fout van de zonnepanelen lag, wat altijd zou kunnen, hij eerst zelf wilde inspecteren en foto's wilde zien van het gebrek. Hij zelfs had vernomen van de dakman dat er geen kosten aan zaten verbonden...( nee, die wil hij naar mij sturen)

    Enniewee, beide uitgelegd dat verzekeraar op de hoogte is.

    Zonnepanelen bedrijf gaf aan dat de factuur als ik die mocht ontvangen naar hem kon worden gestuurd en dan zou hij het verder met de dakman gaan bespreken..

    Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...


  6. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Wat een gedoe.
    Goed gehandeld naar dakman, lijkt me.
    Vervelend dat die meneer blijkbaar lastig communiceert.
Terug naar de lijst