Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja dat huis onder de bank is ideaal. Dat kan bij mij niet. Ze is slank, maar niet zo slank dat ze onder mijn bank past Smile Vooralsnog ben ik wel blij maar haar geloof ik.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Euvy rijdt tot ze leeg is. Dat kan dus wel anderhalf uur duren. Maar daarna, moet gezegd, is het ook schoon! Ze loopt nergens op vast. Ze zuigt zelfs mijn zwarte deurmat, iets wat Mr Hombot niet deed. Ik ben erg blij met haar en dat voor €179 euro.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    @Kilroco Eeva heeft dezelfde robot als jij.
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik had er ongv 3 jaar 1. Ivm hond en kat. Roomba I robot. Nu dyson steelstofzuiger. In minder dan 10 minuten wat die robot stofzuiger in 3 kwartier deed ( en waar ik van alles voor aan de kant moest doen) , en makkelijk te pakken en weer op te bergen.
    Misschien toch eens ook kijken naar snoerloze steelstofzuiger s?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ben echt blij met onze dyson. In mum van tijd alles echt helemaal schoon. Zelfs uit het kleed Trekt hij elke dag elk zweempje stof dat er maar in kan zitten.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik had er ongv 3 jaar 1. Ivm hond en kat. Roomba I robot. Nu dyson steelstofzuiger. In minder dan 10 minuten wat die robot stofzuiger in 3 kwartier deed ( en waar ik van alles voor aan de kant moest doen) , en makkelijk te pakken en weer op te bergen.
    Misschien toch eens ook kijken naar snoerloze steelstofzuiger s?


    Ik heb ook een Roomba. Heerlijk! Ik vind het eigenlijk geen vergelijking met een gewone stofzuiger. Ik geloof echt dat die Dyson heel goed is. Maar het is toch iedere dag weer 10 minuten van je tijd. Dat mijn robotstofzuiger er drie kwartier over doet maak mij helemaal niks uit. Ik hoef er niet bij te staan. Hij gaat bij het krieken van de dag aan het werk en tegen de tijd dat ik naar beneden kom is de Roomba klaar. Ook fijn dat hij goed onder het bed kan.
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik heb ook een Roomba. Heerlijk! Ik vind het eigenlijk geen vergelijking met een gewone stofzuiger. Ik geloof echt dat die Dyson heel goed is. Maar het is toch iedere dag weer 10 minuten van je tijd. Dat mijn robotstofzuiger er drie kwartier over doet maak mij helemaal niks uit. Ik hoef er niet bij te staan. Hij gaat bij het krieken van de dag aan het werk en tegen de tijd dat ik naar beneden kom is de Roomba klaar.

    Ik heb het met de hond dat dan halvewege de dag ergens in een hoek van de kamer en op bv de deurmat toch weer haren liggen.
    Dan was het onzinnig om die roomba weer de kamer te laten doen en gaat het echt sneller om even die steelstofzuiger van de lader te pakken en in 2 tellen die plekken weer bij te werken.
    Naast het feit dat die dyson echt giga goed zuigt en ik bv heel makkelijk de hondenkleden die op de bank liggen ook er mee af gaan doen.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oh ik ga echt niet stofzuigen voor een paar haren Smile Volgende dag heeft eufy weer tijd om die op te zuigen.
  9. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Kwam deze afgeprijsde tegen.. iemand bekend ermee


    Inderdaad @Dayenne, die @Eeva aangeeft heb ik gekocht in de eerste coronaweek.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Kilroco


    Inderdaad @Dayenne, die @Eeva aangeeft heb ik gekocht in de eerste coronaweek.

    Misschien herkent zij de issues die jij hebt?
  11. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Misschien herkent zij de issues die jij hebt?


    Ik weet even niet over welke issues dit gaat..
    Mijn medion, van €75,00 rolt zeker 2 a 3 x per week door de woonkamer en 1x per week door de slaapkamers.
    De gangen vindt ik te ingewikkeld om te regelen. Ik doe deuren dicht en zorg wel dat er geen snoeren of losliggend spul rondslingerd..
    Zorg dat het bakje leeg is ( zit na iedere ronde ramvol).. Klop ook de filter uit. Waarschuw poezenbeest.
    Druk op ' doe waar je voor aangeschaft bent' ..en rollen maar. Enige structuur of route in de schoonmaaktaak heb ik nog niet ontdekt..
    Ben ik tevreden of het beu..dan gaat ie op home. Doe ik dat niet dan zie ik na verloop van tijd dat ie zelf home opzoekt..
    Ik heb een kleed, laagpolig, poezebeest met haren en een bank met onderstuk van ijzer..


    Boven zet ik stoffie in een 'opgeruimde' slaapkamer..druk op clean, deur dicht en neem een boek..
    Ik ben heel tevreden..lijkt op een huisdier.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Klinkt goed Eeva. Eufy heb ik vandaag in mijn slaapkamer gezet. Ze ruimt ook direct op, erg handig (schuift troep voor zich uit waarna ik het kan pakken). Ze liep wel even vast op mijn glazen weegschaal. Maar dat was alles.
Terug naar de lijst