Met kids naar Tropenmuseum met overnachtingen 

Onderwerp van SunnySideUp

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp
    Mijn twee koters (gelukkig lezen ze niet mee...Smile t zijn tienersSmileSmile) en ik willen dolgraag laatste dagen vd voorjaarsvakantie 1 a 2 nachtjes naar t Tropenmuseum in Amsterdam, mét overnachting(max2).. maar ik schrik van de hotel en bnb prijzen.. doordat mn rolstoel meegaat, gaan we mét de auto...
    Iemand hotel/bnb tips? Max bedrag is 200 euro... Het zou t fijnst zijn als vlakbij t museum is.. uh... ideeën??
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef SunnySideUp
    Mijn twee koters (gelukkig lezen ze niet mee...Smile t zijn tienersSmileSmile) en ik willen dolgraag 1 a 2 nachtjes naar t Tropenmuseum in Amsterdam, mét overnachting(max2).. maar ik schrik van de hotel en bnb prijzen.. doordat mn rolstoel meegaat, gaan we mét de auto...
    Iemand hotel/bnb tips? Max bedrag is 200 euro... Het zou t fijnst zijn als vlakbij t museum is..


    Ondanks dat je met de auto wil, is een NS citytrip misschien toch iets? Is niet duur en niemand checkt of je echt in die trein stapt
  3. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp

    quote:
    Dit schreef Piep


    Ondanks dat je met de auto wil, is een NS citytrip misschien toch iets? Is niet duur en niemand checkt of je echt in die trein stapt


    Dat had ik nog niet bedacht..Smile
    Hoe werkt zon citytrip van ns? Waar wordt je gecheckt?

    (Edit) heb de voordeelwinkel bekeken.. The Manor is t dichtstebij. En te duur. HelaasSmile

    Maar toch bedankt voor de tip.
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef SunnySideUp


    Dat had ik nog niet bedacht..Smile
    Hoe werkt zon citytrip van ns? Waar wordt je gecheckt?


    Je krijgt een treinticket en een voucher voor het hotel volgens mij.

    >>LINK<<
  5. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Ik ben ook rolstoelgebruiker.. en wat ik nooit gedacht had en ondanks dat ik een auto heb, ga ik meer en meer met de trein.
    Dat is tegenwoordig prima geregeld in de trein en de rest van het OV. De horrortijd van 24 uur vantevoren doorgeven is gelukkig al lang en breed voorbij

    Zo een NSdeal is dus zo gek nog niet!
  6. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp

    quote:
    Dit schreef happy-51
    Ik ben ook rolstoelgebruiker.. en wat ik nooit gedacht had en ondanks dat ik een auto heb, ga ik meer en meer met de trein.
    Dat is tegenwoordig prima geregeld in de trein en de rest van het OV. De horrortijd van 24 uur vantevoren doorgeven is gelukkig al lang en breed voorbij

    Zo een NSdeal is dus zo gek nog niet!


    Mee eens, maar wij zijn met zn 3en. NS gaat per 2-tallen.. dus betaal ik ruim 100euro meer..
    .
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef SunnySideUp


    Mee eens, maar wij zijn met zn 3en. NS gaag per 2-tallen.. dus betaal ik ruim 100euro meer..
    .


    O ja, dat is jammer zeg!
  8. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea
    >>LINK<<

    Driepersoonskamers tot 100 euro per nacht zijn te vinden, echter in de buurt van het Tropenmuseum wordt denk ik heel moeilijk.
    Metro's en trams zijn op zich goed rolstoeltoegankelijk, maar soms (of vaak) overvol. De haltes zijn niet allemaal even rolstoelvriendelijk, dat kan een uitdaging zijn.
    Maar ik lees "de rolstoel gaat mee", je bent er niet volledig van afhankelijk? En de stoel is inklapbaar? Dat levert weer meer mobiliteit op wellicht.

    >>LINK<<
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Googelen op overnachting bij Tropenmuseum.
    Er zitten enkele hostels en een Stayokay in de buurt.
  10. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Stayokay is betaalbaar maar heeft k.u.t. bedden, dat ligt voor geen meter.
  11. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Stayokay Vondelpark. Heerlijk en heeft privekamers.

    In Amsterdam zijn trouwens genoeg andere hostels met privekamers.
  12. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp

    Ik ga vanmiddag ns kijken.. dank voor de tips!
Terug naar de lijst