Help mijn poort is kapot

Help mijn poort is kapot 

Onderwerp van anouk_W

Terug naar de lijst
  1. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Proberen kost niks. Ga morgen toch eens bellen.
  2. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    Als je je aanmeldt bij Praxis Plus en de app download dan krijg je veel kortingen. Sowieso kan je dan gratis een aanhanger huren voor 2 uur.
    Op dit moment hebben ze een aanbieding:
    Standaard prijs: € 100,00, met Praxis Plus kost hij € 75,00 incl het hang- en sluitwerk.
    Elephant tuindeur recht grenen 100x200cm
    Wat zijn de specificaties?

    Geïmpregneerde grenen tuindeur inclusief nog te monteren hang- en sluitwerk. Voor bevestiging gebruik je Elephant tuinpalen. Toe te passen in combinatie met de Elephant grenen tuinscherm van 200 x 200cm.

    EAN: 8712981457729

    Garantie2 jaarLevensduur5-10 jaarTypeTuindeurMateriaalGrenenVormRechtBreedte100 cmBehandeldGeïmpregneerdKleurBruinBeslagInclusief beslagHoutsoortNaaldhoutSerieTimberAfwerkingGlad geschaafdDikte4 cmHoogte200 cm

    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  3. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    Je kunt hun ook vragen, zitten ook in Den Bosch, kosten € 22,50 per uur (weet niet of het incl of ex btw is).
    >>LINK<<
    De klus stelt niet zo heel veel voor. Ik schat dat ze maximaal 6 u rekenen (2 man incl. halen deur en palen bij Praxis). Maar weet niet of ze voorrijkosten berekenen.

    Succes! SmileSmile
  4. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Super bedankt Cius. Ik ga vanmiddag even rondneuzen. Gisteren ook al gedaan maar toen ik met paal en pijnpunt thuiskwam zakte de moet mij in de schoenen. Ik ga een klusjesman van de praxis inschakelen.
    Groetjes Anouk
  5. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    quote:
    Dit schreef anouk_W
    Super bedankt Cius. Ik ga vanmiddag even rondneuzen. Gisteren ook al gedaan maar toen ik met paal en pijnpunt thuiskwam zakte de moet mij in de schoenen. Ik ga een klusjesman van de praxis inschakelen.
    Groetjes Anouk


    Klusjesman via de Praxis is ook een mogelijkheid idd!
    >>LINK<<

    Ze hebben overigens ook cursussen, dan hoef je ze niet meer in te schakelen Smile:

    >>LINK<<
  6. anouk_W
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van anouk_W

    Ha ha klopt maar een timmerman wordt je niet in een dag. De normale klusjes kan ik wel😊
Terug naar de lijst