Betaalbaar overnachten in Haarlem

Betaalbaar overnachten in Haarlem 

Onderwerp van DianaB

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB

    quote:
    Dit schreef Cruella
    Ik heb wel een logeerkamer, je kunt hier (gratisSmile) overnachten hoor.
    Het is in Heemskerk, kan ook file gevoelig zijn, maar je zult er echt niet lang in staan.


    Wat een attent aanbod. Deze stap is een beetje buiten mijn comfort zone maar neem het aanbod zeker mee in mijn gedachten.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef DianaB
    Bedankt voor het meedenken allemaal. Ik ga de tips even bekijken.

    Een andere optie die ik net bedenk is om in Haarlem te gaan eten (en ondertussen mijn huiswerkopdracht maak) en daarna de auto in stap.



    Lijkt mij zeker een goede optie. Zo ver is Zoetermeer niet en vrijdagochtend is het een stuk rustiger op de weg, dus minder kans op file. Genoeg mensen die ik ken die dagelijks deze reis maken van Zoetermeer naar Haarlem/Beverwijk.
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Lijkt mij zeker een goede optie. Zo ver is Zoetermeer niet en vrijdagochtend is het een stuk rustiger op de weg, dus minder kans op file. Genoeg mensen die ik ken die dagelijks deze reis maken van Zoetermeer naar Haarlem/Beverwijk.


    Klopt. Idee van overnachten kwam voort uit 2 intensieve training dagen en mijn concentratie- en energiepijl is na zo'n dag verre van optimaal nog. Dus eerst even op mijn gemak ergens eten, de info van de dag laten bezinken en de huiswerkopdracht maken en daarna huiswaarts gaan is dan toch de beste (en goedkoopste) optie.
Terug naar de lijst