Keukenplintklem

Keukenplintklem 

Onderwerp van Tuwa


Dit onderwerp is gesloten.
door Tuwa zelf op 4 maart 2020 om 22:25:56

Terug naar de lijst
  1. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Erna
    Zoek iemand die zulke klemmen voor je kan printen, kost maar weinig. En een voorbeeld heb je al.

    Terwijl ik dit een geweldige insteek vind, kan ik me niet voorstellen dat de eigenschappen die het 3D printmateriaal heeft geschikt zijn voor deze toepassing.

    Hoe vertaal je het voorbeeld naar de 3D printer?

  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef Tuwa



    dit lijkt tot nu toe het enige alternatief dat zou kunnen werken en wat geen kapitalen kost.



    Maar om er nou 800 van te bestellen.................. Smile


    ik kijk nog even verder, heb toch niks beters te doen......................... Smile
  3. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Tuwa



    Maar om er nou 800 van te bestellen.................. Smile


    ik kijk nog even verder, heb toch niks beters te doen......................... Smile

    Dat moet anders kunnen.
    Er zullen ook eindklanten van deze firma zijn.
  4. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Terwijl ik dit een geweldige insteek vind, kan ik me niet voorstellen dat de eigenschappen die het 3D printmateriaal heeft geschikt zijn voor deze toepassing.

    Hoe vertaal je het voorbeeld naar de 3D printer?


    3d printen kun je in verschillende diktes doen en daarmee al naar gelang de noodzaak dus sterker maken. Dit soort klemmen zijn daarmee prima geschikt om te printen en te gebruiken voor dat doel.
    Ik heb zelf al meerdere klemmen en andere dingen geprint gekregen om te gebruiken, ipv op zoek te moeten naar een geschikt verkooppunt.

    Er bestaan websites, zoals >>LINK<< , waar ontelbare modellen en voorwerpen opstaan, die je kunt gebruiken om te printen. Deze kun je eventueel al dan niet naar eigen wens aanpassen.
    Daarnaast kun je ook zelf een model uitwerken om te printen. Maar daarvoor zou je goed 3D moeten kunnen tekenen om dat te kunnen vertalen naar iets printbaars.

  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Dat moet anders kunnen.
    Er zullen ook eindklanten van deze firma zijn.



    ik weet het, maar ik ben even niet in de situatie dat ik langs allerlei keukenzaken en onderdelenshops kan fietsen
  6. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Tuwa



    ik weet het, maar ik ben even niet in de situatie dat ik langs allerlei keukenzaken en onderdelenshops kan fietsen

    De groothandel zal toch wel een paar eindklanten kunnen noemen?
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    Bedankt allemaal, ik kan weer even vooruit.
    Smile
Terug naar de lijst