MAC filter Ziggo tijdsbeperking?

MAC filter Ziggo tijdsbeperking?  

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Sinds vandaag krijg ik de melding onder in beeld.
    Ik kan dus niet meer zelf bepalen hoeveel ik blokkeer en vrijgeef?
    Max 32 blokken dus max 32 uur een wifi blokkade per week? Of zie ik dat verkeerd?

    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Is het een idee om de optie vast tijdstip aan te klikken? Lukt het dan wel?
  3. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    Ik weet niet wat Ziggo als een blok ziet, maar als aaneengesloten uren (zoals 0-7 uur) als één blok worden beschouwd, heb je nu 35 blokken. Door een paar blokken te schrappen of samen te nemen zou je dan nog vrij eenvoudig aan die 32 kunnen komen.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik zou aangeven 1 vast tijdstip, waarbij je voor elke dag (werkdag of weekend) aangeeft wanneer het internet is geblokkerd.

    maar wat ik me afvraag.... is het jouw explicite bedoeling om internet toegang op bepaalde momenten van de dag/week te blokkeren? ik weet dat deze blokeer functie aanwezig is, maar nog nooit gehoord dat iemand daar gebruik van maakt.
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef WilM
    Ik weet niet wat Ziggo als een blok ziet, maar als aaneengesloten uren (zoals 0-7 uur) als één blok worden beschouwd, heb je nu 35 blokken. Door een paar blokken te schrappen of samen te nemen zou je dan nog vrij eenvoudig aan die 32 kunnen komen.

    Het is nu idd gelukt... de melding is in ieder geval weg.
  6. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef koen

    maar wat ik me afvraag.... is het jouw explicite bedoeling om internet toegang op bepaalde momenten van de dag/week te blokkeren? ik weet dat deze blokeer functie aanwezig is, maar nog nooit gehoord dat iemand daar gebruik van maakt.

    Ja dat precies. Kan per apparaat. Wel alleen hele uren.
Terug naar de lijst