Logo

Logo 

Onderwerp van maartje

Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik heb in een club een logo toevoegt, nu zie ik in de club dat logo, maar ik zie het niet terug in de lijsten, doe ik iets fout?Smile
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef maartje
    Ik heb in een club een logo toevoegt, nu zie ik in de club dat logo, maar ik zie het niet terug in de lijsten, doe ik iets fout?Smile

    Ik sanp dat je liever niet verteld om welke club het gaat,m maar dat maakt het een beetje lastig voor me om er iets zinnigs over te zeggen....

    je kunt me ook mailen, of een berichtje sturen via Privé Support?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje

    Ik denk dat het een ipad dingetje is, op de telefoon zie ik het logo nu wel.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Bij mij blijkt het een cookie ding te zijn. Cookies gewist en nu zie ik het logo wel.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Geen cookie-ding, maar wel mogelijk iets met tijdelijke internetbestanden. Zou alleen meteen moeten werken.... Maar ja. Even niet dus.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje

    quote:
    Dit schreef bart
    Geen cookie-ding, maar wel mogelijk iets met tijdelijke internetbestanden. Zou alleen meteen moeten werken.... Maar ja. Even niet dus.



    Inmiddels zie ik het logo ook op de iPad, gewoon zoals bijna alles weer gaat werken, helemaal uit en dan weer inschakelen SmileSmile
Terug naar de lijst