Pisstraaltje derde etage

Pisstraaltje derde etage 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dirk

    O maar dan is het de inlaatcombinatie onder de boiler en staat de kraan daarvan wel open ? Anders kan het ook vervuiling van het apparaat zijn . Of zelfs verkalkte boiler . Wat ook nog kan is een vervuild zeefje bij de warmwater kant van de kraan

    Ga ik zelf onderzoeken als ik over twee weken bij haar ben. Die knop op je foto vind ik onder de boiler?
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ga ik zelf onderzoeken als ik over twee weken bij haar ben. Die knop op je foto vind ik onder de boiler?

    Ja . Maar dan wel de kleinste knop . De dikke moet je niet aandraaien daar achter zit de ontlast klep


    Een inlaatcombinatie is verplicht onder elk warmwater toestel in Nederland
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Kan ik op de boiler ook vinden hoe oud ie is?
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Ik las het draadje nog eens door en dacht wacht even het is een aquasafe en dat is een keukengeizer vervangings boiler en die geeft veel minder heet water dan de traditionele boiler die ruim meer geeft dan 5 liter heet water per minuut . De aqua geeft ongeveer 3 liter en ja dat is weinig en kun je vergelijken met het douche straaltje van vroeger dat geleverd werd door het keuken geizertje . En met een standaard douche garnituur is dat niet echt prettig .
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Hmmm, kan ik hieruit concluderen dat dit een gevalletje: leer er maar mee leven, is? Smile Het water wordt ook niet echt warm. Is dat niet legionella gevoelig?
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hmmm, kan ik hieruit concluderen dat dit een gevalletje: leer er maar mee leven, is? Smile Het water wordt ook niet echt warm. Is dat niet legionella gevoelig?

    Het is een 1200 Watt boiler die wel heet water hoort te leveren . En er zal een monteur naar moeten kijken die de thermostaat en waterdruk controleert en tevens het opgenomen vermogen en doorstroming .
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Het is een 1200 Watt boiler die wel heet water hoort te leveren . En er zal een monteur naar moeten kijken die de thermostaat en waterdruk controleert en tevens het opgenomen vermogen en doorstroming .

    Oke, dus een reparatie verzoek indienen. Ik geef het door.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De installateur is geweest. Heeft de boiler van eco op comfort gezet en de temperatuur gemeten. Was 50, is nu 56. Maar niet de 60 dus die er uit zou moeten komen. Verder kon hij aan de druk niks doen, zei hij.
Terug naar de lijst