Whatsapp op Ipad 

Onderwerp van Astrid

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Op mijn werk heb ik een bewoonster, zij is in het bezit van een IPad en een simpele mobiel zonder internet. Geen smartphone dus.

    De IPad is aangesloten aan de Wi-Fi van onze locatie.

    Is het mogelijk om op de IPad Whatsapp te installeren zonder dat ze dit op een smartphone is geïnstalleerd?





  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Nee. Het whatsapp account wordt ten alle tijden aan een mobiele telefoon met internet gekoppeld.
    Dus het zal ook niet werken via web whatsapp, aangezien dan ook de telefoon op dat moment bereikbaar moet zijn over internet. Dus een account maken door de simkaart van die telefoon tijdelijk in je eigen telefoon te doen enz zal niet werken, want zodra de bewoner gebruik ervan wil maken zal er weer verbinding moeten zijn met een telefoon.

    Messenger van facebook of skype zijn wel mogelijk via de ipad, maar dan moet degene met wie de bewoner wil communiceren hier ook actief gebruikt van maken.
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    Jammer, maar duidelijk. Bedankt voor je antwoord.
  4. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Op mijn werk heb ik een bewoonster, zij is in het bezit van een IPad en een simpele mobiel zonder internet. Geen smartphone dus.

    De IPad is aangesloten aan de Wi-Fi van onze locatie.

    Is het mogelijk om op de IPad Whatsapp te installeren zonder dat ze dit op een smartphone is geïnstalleerd?





    Ik weet er niet het fijne van maar misschien biedt deTelegram X app mogelijkheden, die is volgens mij niet perse gekoppeld aan een telefoonnummer.
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Ik weet er niet het fijne van maar misschien biedt deTelegram X app mogelijkheden, die is volgens mij niet perse gekoppeld aan een telefoonnummer.


    Top, dank je wel voor deze tip! Het werkt, ze kan nu met haar zus en vriend op een andere locatie berichten verzenden en gratis bellen.
    Nu belde ze altijd met haar prepaid telefoon en ging er heel wat belminuten (geld) doorheen. Nu houd ze meer geld over voor leuke dingen. Smile
  6. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Top, dank je wel voor deze tip! Het werkt, ze kan nu met haar zus en vriend op een andere locatie berichten verzenden en gratis bellen.
    Nu belde ze altijd met haar prepaid telefoon en ging er heel wat belminuten (geld) doorheen. Nu houd ze meer geld over voor leuke dingen. Smile

    👍
Terug naar de lijst