Hoeveel vertraging heeft PostNL?

Hoeveel vertraging heeft PostNL? 

Onderwerp van ArnoM

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef maartje



    Het schijnt nu nog drukker te zijn dan met de kerst.


    Geloof ik best want er schijnt momenteel ook meer op internet besteld te worden doordat er zo veel mensen thuis zijn en er zullen waarschijnlijk ook zat bezorgers ziek zijn of niet mogen werken.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Ik kreeg vandaag een pakje. De bezorger vertelde dat ze 150 pakjes moest bezorgen vandaag....
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef maartje



    Het schijnt nu nog drukker te zijn dan met de kerst.



    klopt
  4. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Geloof ik best want er schijnt momenteel ook meer op internet besteld te worden doordat er zo veel mensen thuis zijn en er zullen waarschijnlijk ook zat bezorgers ziek zijn of niet mogen werken.


    Zijn ook veel winkels dicht zoals C en A, Primarkt, parfumeriezaken etc. En daarnaast is het advies thuis blijven. Ik denk dat het er bijna niet meer gewinkeld wordt in de steden en als je dan wat nieuws wilt aanschaffen, dan wordt dat online.
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Ik denk dat er ook meer kaarten verstuurd worden in deze tijd. Normaal ga je op visite, nu stuur je een kaart.

    Ikzelf kreeg van mijn dochter en van twee vriendinnen een lieve kaart. Zomaar🥰
  6. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Niet veel, misschien 1 dag.
    Op 20e besteld en morgen af te halen.
    Pakket heeft 1 dag in de wacht gestaan zonder notificaties van PostNL

    Ligt ws meer aan het bedrijf waar je besteld. Waar het vandaan moet komen.

    Zalando gaat snel, Shein duurt wat langer..
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ligt zeker aan de service afspraken die bedrijven met post nl hebben. Smile Ik heb vandaag wat besteld en dit wordt morgen geleverd. Dochter bestelde ook iets en dat was er ook binnen 24u. Kruidvat duurde echt meer dan 3 wk. Jysk ook. Particulier maakt geen afspraken. Maar volgens mij krijg je standaard een track code. Tenzij brievenbus pakketje.
Terug naar de lijst