myalbum/mijnalbum 

Onderwerp van peter62

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    ik wilde mijn oude foto's weer eens terughalen, maar ik had een gratis abbo bij "mijn album"
    nu was dat voorheen geen probleem, maar al een tijdje wel. het was opeens niet meer van mij...maar van hun...ik kon de foto's alleen bekijken en niet meer downloaden.
    foto's zijn al een tijdje alleen te downloaden in origineel formaat als je premium lid bent.

    gelukkig...is er vanvege COVID een aktie...90 dagen gratis premium lid . (je moet 1 cent betalen vanwege verificatie bankrekening)
    dus als er nog meer mensen zijn die dit probleem hadden, zou ik zeggen: nu ff premium en al je (eigen) fotowerk terughalen bij die oplichters :)
    en weer gauw opzeggen voor de 90 dagen voorbij zijn.
  2. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    grote kans dat de rechten van die foto's nu bij "mijn album" liggen en je een deze dagen jouw foto's in een of andere reclame terug vind.
  3. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Jeetje.. nooit meer aan gedacht... toen was internet “nog heel gewoon” en dacht ik daar echt niet aan.. ik niet in ieder geval.
    Ik ga eens kijken

    Geweldig!!!
    Paar albums gedownload en samen met de kinderen erg gelachen om de foto’s .. uit 2011 Smile
    25 apr '20 - 20:39:48 / 25 apr '20 - 21:29:45
Terug naar de lijst