Muur glad maken

Muur glad maken 

Onderwerp van Fri1974

Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Tips, advies en hulp gevraagd.

    Ik heb in mijn slaapkamer een muur waar zandverf op zit. Prachtig blauw, net fluweel en een ( dus) hele fijne structuur. Mijn ex heeft het ooit vakkundig aangebracht. Ik ben toe aan wat anders. Een andere sfeer, energie etc.

    Hoe krijg ik deze muur weer glad? Ik wil er behang op namelijk. En zoals het nu is, blijft het niet plakken.

    Is het veel werk? Moeilijk? Etc.
  2. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Schuren tot het eraf is.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  4. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Lisenna
    Schuren tot het eraf is.


    Daar heb ik ook aan gedacht, maar het lijkt me een bizar vies klusjeSmile,. Ik zal eens kijken of dat wat is.
  5. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Muurglad er op smeren?>>LINK<<


    Dat klinkt ook als een goede oplossing. Ik ben wel van het gemakSmile

    Ik bedenk me ook dat de blauwe muur de kant is waar het hoofdeind staat. Links is dan nog een gladde muur en rechts ramen en tegenover me is een kastenwand. Ik zou natuurlijk ook de gladde muur kunnen behangen en de zandmuur over schilderen met een andere kleur. Ergens had ik bedacht dat het hoofdeind met behang moest.

    Nieuw dilemma ....kom maar door met de ideeënSmile
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Dat muurglad is nog niet zo makkelijk te verwerken... Wat zeker goed gaat is laten stucen.
  7. Ik zou in dit geval de blauwe muur en nieuwe kleur sauzen en de gladde muur behangen. Tenzij je heel graag van die structuur af wilt.
  8. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Dat muurglad is nog niet zo makkelijk te verwerken... Wat zeker goed gaat is laten stucen.


    Ah..kijk.. dat is ook goed om te weten. Ik heb dan meteen al de neiging om het te laten doen. Ik wil het dan ergens ook wel proberen, maar toch...
  9. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Ik zou in dit geval de blauwe muur en nieuwe kleur sauzen en de gladde muur behangen. Tenzij je heel graag van die structuur af wilt.


    Nee, de structuur stoort me niet. Het begint wel een optie te worden...
Terug naar de lijst