hoe zit het ook alweer met vliegen/vluchten annuleren?

hoe zit het ook alweer met vliegen/vluchten annuleren? 

Onderwerp van Mar1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dimaxx
    pomtiedomtiedom

    Toon alleen de berichten van Dimaxx
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    aan 'normaal gesproken' heb ik nu niets, lijkt me.

    ik denk dat ik gewoon maar vliegtickets.nl mail... Smile



    Annuleer je zelf, dan kan dat alleen kosteloos onder de normale voorwaarden ( ernstige ziekte/overlijden etc)
    Dus, als de vlucht doorgaat en jij annuleert , krijg je niets... ook in coronatijd.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Op de site van vliegtickets.nl lees ik dat eea afhankelijk is van de voorwaarden van het ticket (daarin lees ik van het beleid van de luchtvaartmaatschappij). En dat je pas geld terugkrijgt als vliegtickets.nl het terug ontvangen heeft....

    Ik weet niet met welke luchtvaartmaatschappij je had gevlogen?

    Wij zijn ook steeds aan het kijken voor zoon of hij in juli terug kan vliegen. Hij moet sowieso terug, dus we hopen dat er dan weer gevlogen wordt of dat hij kan omboeken naar een vlucht die wel gaat. Het valt ons dan ook op dat de meeste luchtvaartmaatschappijen maar 2 weken vooruitblikken moomenteel. Terecht denk ik. Niemand weet wat er over een maand gebeurt.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Gewoon even afwachten
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    klm
  5. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Ik heb een vlucht geboekt met Ryanair (13 juli - Eindhoven-Londen Stansted). Via TIX.nl
    Kan niks vinden over annuleren, omboeken of wat dan ook.
  6. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Joy
    Ik heb een vlucht geboekt met Ryanair (13 juli - Eindhoven-Londen Stansted). Via TIX.nl
    Kan niks vinden over annuleren, omboeken of wat dan ook.


    Omdat er nog niets bekend is over juli. Afwachten..
  7. quote:
    Dit schreef Mar1970
    klm


    KLM zaak nou sowieso geen vouchers/geld rechtstreeks geven, omdat je niet bij hen gevorkt hebt maar bij vliegtickets.nl. staat ook duidelijk op de site van KLM. Maar omdat mooie reis pas in juli is een nog niet geannuleerd, zul je moeten afwachten.

Terug naar de lijst