Vraag voor de technische huis-badmeester ( en juffen)

Vraag voor de technische huis-badmeester ( en juffen) 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Wij hebben intex zwembad van 3,05 x 76cm. 4485 liter. Gekocht als set, inclusief een pomp waarvan ik gok dat deze 1250 liter p.u. verwerkt. Ik kocht daar vorig jaar een stofzuiger bij voor de bodem en die lijkt niet goed te werken. Ik vraag me eigenlijk af: zou het zin hebben om er een pomp aan te schaffen met een grotere capaciteit? Een maatje groter, bijv. 2271 liter/u?

    Ik heb het idee dat wat er nu bij zit, het net niet is.
    Wat zijn jullie ervaringen?
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Heb je een papierfilter pomp of zandfilterpomp?

    En wat voor "stofzuiger" heb je ?
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Zo wie zo moet de pomp 3 tot 5 u per dag, max 10u per dag draaien en moet de pomp minimaal 2x het zwembad water hebben rond gepompt en gefilterd
  4. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    Ik heb een filterpomp, zandfilter vind ik behoorlijk prijzig. De pomp staat eigenlijk alleen uit als er gezwommen wordt. 'S nachts staat hij dus aan, z3ker 10 uur per 24 uur.
  5. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    Owh.. stofzuiger: driehoekvorm met slang eraan, die dus op de pomp moet.
  6. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Fri1974
    Ik heb een filterpomp, zandfilter vind ik behoorlijk prijzig. De pomp staat eigenlijk alleen uit als er gezwommen wordt. 'S nachts staat hij dus aan, z3ker 10 uur per 24 uur.



    Ik ben blij dat ik geen papierfilterpomp meer heb... filter kwaliteit ligt stuk lager dan zand of glas filter.
  7. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Fri1974
    Owh.. stofzuiger: driehoekvorm met slang eraan, die dus op de pomp moet.



    Op de doos staat normaal de pompcapaciteit welke minimaal noodzakelijk is. Er zijn die enkel geschikt zijn voor zandfilterpompen maar dat moet je opzoeken als je geen doos meer van de zuiger hebt
Terug naar de lijst