Opstart usb windows 10

Opstart usb windows 10 

Onderwerp van meeuw

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    De pianoleraar vroeg mijn zoon of hij een opstart usb van windows 10 kon maken voor hem.

    Kan ik dat voor een ander maken? Of is dat licentiegebonden of zo iets?

    Oftewel, zitten er haken/ogen aan
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Dat kun je gewoon maken. Na installeren moet de pianoleraar nog zijn licentiecode invoeren, anders werkt het niet
    De download moet je zoon waarschijnlijk ook gewoon van de officiele microsoft site halen
    Enige waar je echt rekening mee moet houden is dat alles op je USB overschreven gaat worden. Zorg dus ervoor dat die dus leeg is
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    oja, en haal de usb als ie klaar is meteen uit de laptop/pc, voor iemand per ongelijk kiest voor installeren nieuwe windows hahaha.
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    als de pianoleraar de usb wilt gebruiken voor nieuwe installatie of reparatie kun je bij microsoft de mediatool downloaden.
    >>LINK<<
    deze moet je op je pc opstarten en krijg je keuze voor deze pc of voor usb of windows iso
    kies je usb dan maakt hij een usb stick gereed (duurt een tijdje en usb moet minimaal 16 gb zijn)
    zoals rontonde al zei de usb-stick wordt leeg gemaakt.
    geen haken en ogen dus de pianoleraar kan bij installatie de licentie code ovrslaan maar eenmaal geinstalleerd zal windows toch regelmatig gaan zeuren.
    er is geen link naar je eigen computer.
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw

    Dank alletwee!
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Indien de computer van leraar al eerder als windows10 geïnstalleerd is geweest en verbonden geweest met internet heeft hij ook geen code meer nodig, want dan herkend Microsoft zijn pc al en zal die oude code herbruikt worden (mits deze legaal was)
Terug naar de lijst