Riolering vervangen, klus op werkspot zetten?

Riolering vervangen, klus op werkspot zetten? 

Onderwerp van Eric1


Dit onderwerp is gesloten.
door Eric1 zelf op 31 mei 2020 om 19:02:10

Terug naar de lijst
  1. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    De riolering in mijn voortuin moet vervangen worden i.v.m. slechte gresbuis. Camera inspectie heeft uitgewezen dat deze 4 breuken heeft. Klus dient op korte termijn te gebeuren want ik heb afgelopen anderhalve maand al twee maal een verstopt toilet gehad met bijbehorend prijskaartje om het te verhelpen. Heb nu een offerte van een erkend rioleringsbedrijf die echter aan de pittige kant is en ik overweeg de klus nu op werkspot te zetten.
    Heb daar echter geen ervaring mee en ik vraag me af of dat een goed idee is en of ik daarmee niet allerlei aanbiedingen krijg van ervaren en minder ervaren bedrijven.
    Kortom: heeft er hier iemand ervaring met werkspot of andere goeie tips.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Een erkend rioleringsbedrijf is inderdaad duurder en ze hanteren de tarieven die met ontstoppen te maken hebben . Werkspot tja ik ken geen collega’s die in deze drukke tijd daar nog op staan . Je kan denk ik beter een paar kleine loodgieters bedrijven benaderen die dan samen met een minigraver het werk doen . Waar woon je ? want mocht het in de buurt zijn zou ik het kunnen doen of bel ik collega voor je .
  3. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1

    Dank je. Ik woon in Utrecht. Als je een betrouwbare collega weet, heel graag. Of dat je het zelf doet als het voor jou in de buurt is. De riolering ligt onder het pad van de voordeur naar het trottoir en dat is +/- 6 meter. Edit: ik heb inmiddels een oplossing. Bedankt voor de tips.
    27 mei '20 - 01:49:42 / 31 mei '20 - 19:01:58
Terug naar de lijst