Ring

Ring 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Wie heeft er zo een ring-deurbel. Dat je op je mobile kunt zien wie er voor de deur staat.

    Werkt het?

    Is het wat?

    Welke is goed?
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    nadeel van ring is dat je een abonnement nodig hebt En dat ze in de Oekraïne kunnen meekijken. Misschien is dit wat: >>LINK<<
  3. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Een Ring deurbel is echt een prima deurbel met een goede beeld kwaliteit. Ik heb deze nu ruim een jaar.

    Een abonnement, om 30 dagen terug te kunnen kijken kost 30 euro per jaar en valt dus alles mee. Gratis kan ook, maar dan kan je geen beelden terugkijken.
    Uiteraard zorg je altijd voor een goede firewall en beveiliging van je toegang tot internet.

    Als ik een alternatief zou moeten kiezen/adviseren, dan kun je de Nest overwegen. Iets betere beeldkwaliteit nog, maar ook duurder qua abonnement. Veel duurder toen ik mijn keuze maakte, maar nu is het verschil in kosten minder. Elke andere deurbel is slechter qua beeldkwaliteit en is m.i. zonde van het geld en zou ik niet aanraden.

  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Dank, hier heb ik wel wat aan....
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ze zijn heel erg eenvoudig te hacken. En via je ring kunnen ze via je Wi-Fi-netwerkvoorziening inloggen in je laptop, tablet en mobiel. En zo op je werknetwerk.

    Zo hoorde ik laatst van een collega die een nijenrodeopleiding doet die mede over security en IT zaken gaat.
  6. Ralph1973
    Ook hier?

    Toon alleen de berichten van Ralph1973
    Ring is in september 2019 inderdaad in opspraak gekomen vanwege de beveiliging. Is ondertussen wel opgelost. Kan ook haast niet anders, aangezien Amazon ring heeft gekocht en dus goed integreerde met Alexa.
    Wil,je iets dat goed integreert met Google Nest, dan moet je de Google Nest Hello hebben.
Terug naar de lijst