Onzinnig hoge marktplaats biedingen. Wat zit daar nou achter?

Onzinnig hoge marktplaats biedingen. Wat zit daar nou achter? 

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ik heb het gehad met een oude tweedehands auto die ik via Marktplaats wilde verkopen. Allerlei te hoge, niet reële, biedingen die ik elke keer moest verwijderen. Sowieso is het een avontuur om een auto via Marktplaats te verkopen. Vreemd 'volk' aan de telefoon en aan de deur. Uiteindelijk mijn Kangoo voor een redelijke prijs verkocht aan een man die hem ging gebruiken om zijn oude honden uit te laten. Ik kon een nieuwe auto kopen zonder iets in te ruilen en dat scheelde ook weer in de prijs.
    27 jun '20 - 09:43:23 / 27 jun '20 - 11:42:55
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Vaak reageren vrienden/bekende ook met een bod om zo hogere biedingen te krijgen

    Maar dit is wel erg absurd..ene ik ken een Melvin Snippe..nu zijn er meer hondjes die fikkie heten natuurlijk Smile
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Vaak reageren vrienden/bekende ook met een bod om zo hogere biedingen te krijgen


    Ik denk dat bijna iedereen dat wel doet als de biedingen te laag zijn, ik in ieder geval wel Smile
  4. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    Ik wilde een kist met 3 laden verkopen. Prijs afgesproken en mijn mobile nummer gegeven voor het maken van een afspraak. De man wilde mijn adres via mobiel afspreken wilde de man niet, had daar veel problemen van ondervonden en wacht nu tot ik mijn adres geef. Nou, dan maar niet.
  5. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Rene_63

    Ik denk dat bijna iedereen dat wel doet als de biedingen te laag zijn, ik in ieder geval wel Smile

    Nou nee hoor.
    Je kan de lage biedingen ook verwijderen nl

  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb ook wel onzinnige biedingen gehad en dan aangeven dat ze gelijk komen. En dan zijn ze er en dan gaat er ineens heel veel van de prijs af want x is niet goed en y is niet goed etc etc.
    Wanneer ik zelf zulke biedingen krijg, dan geef ik aan dat ze het voor die prijs mogen komen halen maar dat ik geen gezeur wil. Kopen zonder afdingen omdat schroefje x wat roestig is etc etc. Dan haken ze gelijk af.
  7. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Nou nee hoor.
    Je kan de lage biedingen ook verwijderen nl



    Je kan ook instellen bieden vanaf dan kan je geen onzin biedingen krijgen, gaat meer om als ze in de buurt van de richtprijs bieden en als er dan overboden wordt bieden de meesten toch weer.
  8. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    precies.. zo gaat het meestal. Ik ben daar op den duur ook rigoureuzer in geworden.. de afspraak is die prijs.. wil je niet oké, omdraaien en toedeledoki.

    Ben daar na een zeer vervelende ervaring voor mijzelf duidelijker in geworden..had een mooie kinderfietsje.. komt een bod, ik spreek af een tijd van ophalen, een grote Mercedes SUV stopt voor de deur, stapt een dame uit op hoge hakken, en heeft 'gepast geld' bij zich.. o jee, een paar euro net te weinig..het fietsje kostte al geen drol...en er waren na haar al meer en hogere biedingen geweest..
    Ik heb het ding meegegeven maar zo'n k*t gevoel overgehouden..

    Nooit meer..meldt dat er ook bij als ik er iets op zet..
  9. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Vrij simpel om de boel te verzieken voor de serieuze mensen.

    Jij kan nooit onder het hoogste bod meer bieden.

    A melding doen aan marktplaats
    B de plaatser via privebericht contacten.



  10. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Hightower

    B de plaatser via privebericht contacten.



    Als je serieus geïnteresseerd bent is dat gewoon het beste om te doen
Terug naar de lijst