nieuwste foto afdruk mogelijkheden te zien ????

nieuwste foto afdruk mogelijkheden te zien ???? 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb een paar jaar geleden een foto op aluminium laten afdrukken. Is een zwart wit foto en het effect is prachtig.

    Ik kan wel kijken waar ik hem heb laten afdrukken, weet dat zo even niet uit mijn hoofd
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik weet niet of ik geruwd aluminium heb, ik denk geborsteld.
    Je kunt het dus in Assen zien :)
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Stuiterbal. Smile

    valt mee hoor... k zit nog in pyjama... druk aan t onthaasten,
    is nog niet zo makkelijk.
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik weet niet of ik geruwd aluminium heb, ik denk geborsteld.
    Je kunt het dus in Assen zien :)

    SmileSmile
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Jan_
    Ik print mijn foto's bij Profotonet (>>LINK<<. Daar kun je op alle manieren je foto laten afdrukken. Ik laat ze op dibond afdrukken, wat ik erg mooi vind. Maar kan ook op hout, aluminium, plexiglas, canvas, pvc, enz. Afdrukken op geborsteld aluminium is niet echt een nieuwe techniek, dat is er al jaren.
    Ze zitten in Cappelle aan de IJssel. Ik weet niet of je daar kunt kijken als je een afspraak maakt, maar je zou kunnen informeren.
    Veel goede fotozaken hebben ook voorbeelden hangen van verschillende soorten afdrukmogelijkheden.



    Wat is dibond?
  6. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef ditty


    Wat is dibond?


    Dibond platen zijn lichte platen die zijn opgebouwd uit 3 lagen.
    De buitenste lagen zijn vervaardigd van 0,3 mm dik aluminium en de kern is gemaakt van zwart kunststof, ook wel polyethyleen genoemd.
    Dus massief materiaal dat voor uw werk maximale stevigheid garandeert en al sinds jaren met de beste resultaten in galeries wordt gebruikt.
    Ondanks de dikte is het superlicht - zo kunnen liefhebbers van fotografie hun werken ook in grote formaten veilig en zonder problemen aan de muur hangen.
  7. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_
    quote:
    Dit schreef George


    Dibond platen zijn lichte platen die zijn opgebouwd uit 3 lagen.
    De buitenste lagen zijn vervaardigd van 0,3 mm dik aluminium en de kern is gemaakt van zwart kunststof, ook wel polyethyleen genoemd.
    Dus massief materiaal dat voor uw werk maximale stevigheid garandeert en al sinds jaren met de beste resultaten in galeries wordt gebruikt.
    Ondanks de dikte is het superlicht - zo kunnen liefhebbers van fotografie hun werken ook in grote formaten veilig en zonder problemen aan de muur hangen.


    Ja inderdaad Smile
    Het is ook nog van belangrijk om te kijken hoe er geprint wordt. Soms printen ze rechtstreeks op dibond, maar je kunt het ook op fotopapier laten printen en daarna wordt het op dibond geplakt. Dat geeft het mooiste resultaat.
  8. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Jan_


    Ja inderdaad Smile
    Het is ook nog van belangrijk om te kijken hoe er geprint wordt. Soms printen ze rechtstreeks op dibond, maar je kunt het ook op fotopapier laten printen en daarna wordt het op dibond geplakt. Dat geeft het mooiste resultaat.


    Bedankt George en Jan! Ik ga er naar kijken want het klinkt goed
  9. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ter info:

    >>LINK<<

    allemaal bekend
    k zoek dus een soort galerij waar men tentoonstelt wat er tegenwoordig voor kunstige dingen afgedrukt kunnen worden op welke manier.
    Waar je het echt kunt zien, waar je het vast mag houden waar je het in en uit het licht kunt draaien en waar men er zelf heerlijk kunstig mee op los is gegaan, zoals je soms ziet als langs galerijen fietst op zo'n fietstocht door een dorp, zo iets wat je dan per geluk tegenkomt en waar mensen hun mooiste foto's op t mooist afgedrukt showen en weten wat er mogelijk is...

    oke ik draaf door
    maar ik zit dus niet te wachten op linkjes met online bestelmogelijkheden...

    en in Amsterdam was het leuk hoor, hierbij een ansicht
    de shops waren pop up shops en daar verkochten ze nu mondkapjes in alle soorten en maten 50% korting van 10 voor 5 euro per stuk!!! Niemand kende de zaak waar ik op doel.





    Plaatje
  10. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Jan_
    Ik print mijn foto's bij Profotonet (>>LINK<<.


    Absolute aanrader ik laat mijn foto's en ook wel eens een canvas daar ook afdrukken al meer dan 10 jaar voorheen zaten ze in Gouda dat was voor mij iets dichterbij om iets af te halen als er haast bij was en de service is ook super Smile
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    zoek een galerie (of museum) waar men vooral fotokunst heeft.
    Geheid dat daar diverse printtechnieken zijn gebruikt.
  12. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Hier >>LINK<< misschien informeren?
    Wellicht hangt het er gewoon aan de muur en . . . . ook nog in Amsterdam ! Smile
Terug naar de lijst