Hoe maak jij je afstandsbediening etc. schoon?

Hoe maak jij je afstandsbediening etc. schoon?  

Onderwerp van Eric1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Hoe vies wordt een afstandsbediening? Wat doe je er allemaal mee dan? Roer je de aardappelen er mee om in de pan? Smile
    Heb nog nooit een afstandsbediening schoongemaakt.
    Toetsenbord laptop heel soms ff de stofzuiger overheen.
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Ik keek laatst naar rtl-z en daar krijg je soms een mini-cursus omgaan met al je apparaten.
    De man vertelde dat gewone handzeep het allerbeste werkt. Vochtig ,niet kledder nat, doekje. Beetje zeep er op en in wrijven. Rustig met doekje over het apparaat. Droog wrijven met droge doek.
    Wel het apparaat uitzetten.
  3. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Malero
    Vroeger toen ik nog een computer had en mijn toetsenbord los was deed ik hem in de vaatwasser. , na een paar dagen drogen op de verwarming deed ie het gewoon weer.

    Logitech had vroeger het K310-toetsenbord dat je gewoon onder de kraan kon afwassen. Stond wel expliciet op dat het niet in de vaatwasser mocht. Smile

    Heb inmiddels een upgrade gedaan naar een mechanisch toetsenbord. Die maak ik schoon met een vochtige microvezeldoek; als de boel erg smerig is, doe ik een druppeltje zeep of alcohol op het doekje. Zo af en toe verwijder ik de DCS (dust, crumbs & stuff) door de kapjes van de toetsen te halen, het toetsenbord ondersteboven te houden om de ergste meuk eruit te schudden, en vervolgens met een compressor de rest tussen de toetsen uit te blazen. Dat laatste doe ik dan wel buiten. Smile
    10 jul '20 - 11:15:22 / 10 jul '20 - 11:53:24
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Voor scherm laptop, telefoon en tv heb ik speciale spray. Toetsenbord en muis een vochtig doekje
Terug naar de lijst