Accu problemen laptop

Accu problemen laptop 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    De accu van mijn 4 jaar oude laptop doet het niet meer. Dus had ik een nieuwe gekocht die geschikt zou zijn voor mijn laptop. Helaas kreeg ik te zien dat hij alleen werkt met een originele Lenova accu. Daar is moeilijk aan te komen en als ik er aan kan komen vind ik het te duur om nog te kopen voor een 4 jaar oude laptop.
    Heeft iemand een tip om in ieder geval de laptop nog op te kunnen starten om er dingen af te halen? Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met een powerbank of iets dergelijks?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    De laptop zou het ook moeten doen terwijl de stroom adapter is aangesloten, ook als er geen accu in zit.
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Wat Dayenne zegt, gewoon op stroom. Zo heb ik jaren extra met mijn laptop gewerkt Smile

    Ik had trouwens wel mijn accu er helemaal uit gehaald. Geen idee of dat verschil uitmaakt eigenlijk Smile
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    >>LINK<<

    zij hebben accu's waar ze ook de lenovo chip in overzetten {nee heb geen aandelen}
  5. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Wat Dayenne zegt, gewoon op stroom. Zo heb ik jaren extra met mijn laptop gewerkt Smile

    Ik had trouwens wel mijn accu er helemaal uit gehaald. Geen idee of dat verschil uitmaakt eigenlijk Smile


    Ik kon eerst idd ook al lange tijd alleen werken op stroom. Daarna moest ik steeds even de accu eruit halen blazen en dan ging het weer even. Totdat dat ook niet meer werkte.


    Bedankt voor de tip! Heb nu de accu eruit gehaald en hij doet het weer! 🥳
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hoe eenvoudig hè. Maar zou wel even wat gaan back uppen binnenkort. Je weet maar nooit.
  7. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hoe eenvoudig hè. Maar zou wel even wat gaan back uppen binnenkort. Je weet maar nooit.


    Ga ik zeker doen.
Terug naar de lijst