Pakje aliexpress

Pakje aliexpress 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    jaaren geleden 5x telefoons gekocht. 2 stuks kwamen per luchtpost, en 3 per zeevracht (3 maanden later)
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Nou die je in nl koopt hebben wel een Europees keurmerk. Die je rechtstreeks uit China koopt niet perse (of nep).


    Ooit eens oplader gekocht voor mijn mobiel.

    S nachts mijn mobiel aan deze oplader gelegd, in de nacht schoot mijn stop uit de stoppenkast eruit. Zo blij dat deze eruit schoot, anders had ik misschien wel brand gehad. Gelijk oplader weggegooid. Daarna nooit meer gehad dat de stop eruit schoot.

    Ik koop soms bij Alie, alleen nooit meer dingen die met electra te maken heeft.
  3. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Ik kreeg voor het eerst een bericht dat ik moest verklaren aan post NL wat er in het pakket zat. En als ik binnen 2 weken (in vakantie tijd) niet reageerde werd het terug gestuurd. Nu was de noodzaak waar ik het voor gekocht had onderhand gewijzigd. Dus ik reageer niet en gaat het terug en krijg ik mijn geld terug.

    Das voor het eerst in 4 jaar.

    (Een 3g - 4g versterker voor op de caravan)
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Hightower
    Ik kreeg voor het eerst een bericht dat ik moest verklaren aan post NL wat er in het pakket zat. En als ik binnen 2 weken (in vakantie tijd) niet reageerde werd het terug gestuurd. Nu was de noodzaak waar ik het voor gekocht had onderhand gewijzigd. Dus ik reageer niet en gaat het terug en krijg ik mijn geld terug.

    Das voor het eerst in 4 jaar.

    (Een 3g - 4g versterker voor op de caravan)


    deze versterkers zijn niet toegestaan in nederland. radio controledienst controleert hier streng op.
  5. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    quote:
    Dit schreef koen


    deze versterkers zijn niet toegestaan in nederland. radio controledienst controleert hier streng op.


    Ja en?

    Te hard rijden mag ook niet.

    Een ontvangstversterker die buiten de caravan het signaal met richtantenne opvangt en omzet naar wifi. Is gewoon legaal.

    Radio controle dienst? Leef je nog in de vorige eeuw? Agentschap Telecom zal je bedoelen.

    Die hebben nog geen eens tijd om op de etherpiraten te handhaven.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef koen


    deze versterkers zijn niet toegestaan in nederland. radio controledienst controleert hier streng op.

    Daarom mag je ze overal kopen:

    >>LINK<<
  7. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Daarom mag je ze overal kopen:

    >>LINK<<


    de chinese versies hebben geen goedkeuring, amerikaanse versies trouwens ook niet. alle "illegale import" wordt steng gecontroleerd.
  8. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Wat een onzinnig antwoord weer.

    Een ontvangstversterker kan niet storen daar hij alleen maar ontvangt.

    Er wordt nergens streng op gecontroleerd maar 1 op de zoveel aly containers gaat via de douane. En toevallig zat mijn pakket daarin. 4 jaar terug ook gehad. Terug gestuurd week later opnieuw besteld en die kwam zo door.


  9. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef koen


    de chinese versies hebben geen goedkeuring, amerikaanse versies trouwens ook niet. alle "illegale import" wordt steng gecontroleerd.

    Bijna niets uit China heeft een goedkeuring. Ik importeer heel veel en bijna niets wordt gecontroleerd.
  10. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Ali 40 of nederlands 600

    Dan is ie duurder dan mijn caravan zelf.




    Plaatje
Terug naar de lijst