Wasmachine schoonmaken

Wasmachine schoonmaken  

Onderwerp van Tuwa


Dit onderwerp is gesloten.
door Tuwa zelf op 16 november 2020 om 22:38:50

Terug naar de lijst
  1. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Bakje in de vaatwasser en de wasmachine lang programma op 90 graden met een vaatwasblokje zodat het vetmonster eruit is.
  2. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef MaNu
    Bakje in de vaatwasser en de wasmachine lang programma op 90 graden met een vaatwasblokje zodat het vetmonster eruit is.

    Moet je alleen geen intelligente wasmachine hebben. Als ik de mijne op een lang programma zet (bijna 3 uur) merkt hij tijdens het programma dat het water niet vuil genoeg wordt en kort 'ie het programma in tot een uurtje. Normaal gesproken is dat wel fijn, maar in dit geval wil ik juist die drie uur uitzitten. Smile

    Zou het helpen als ik een beetje houtskool in de trommel doe? Smile
  3. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef WilM

    Moet je alleen geen intelligente wasmachine hebben. Als ik de mijne op een lang programma zet (bijna 3 uur) merkt hij tijdens het programma dat het water niet vuil genoeg wordt en kort 'ie het programma in tot een uurtje. Normaal gesproken is dat wel fijn, maar in dit geval wil ik juist die drie uur uitzitten. Smile

    Zou het helpen als ik een beetje houtskool in de trommel doe? Smile

    Gooi er een paar handdoeken bij.
  4. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa

    quote:
    Dit schreef WilM

    Moet je alleen geen intelligente wasmachine hebben. Als ik de mijne op een lang programma zet (bijna 3 uur) merkt hij tijdens het programma dat het water niet vuil genoeg wordt en kort 'ie het programma in tot een uurtje. Normaal gesproken is dat wel fijn, maar in dit geval wil ik juist die drie uur uitzitten. Smile

    ..............


    Is dat 'intelligent' of 'lui'? Smile
Terug naar de lijst