Tip tegen rook van de buren in huis?

Tip tegen rook van de buren in huis? 

Onderwerp van malva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef malva
    Ik vraag me toch wel af of dit zou werken over de hele lengte en breedte van de deur.

    Van degene die het probeert, hoor ik graag of het werktSmile

    Logisch denken... de rook wordt direct teruggeblazen en kan er niet doorheen. Aan de kant waar de rook vandaan komt zetten. Probeer het gewoon eens, je hebt vast een ventilator staan.
  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    Helaas.....niet zo groot als de deur.
    En de tuindeur blijft hier deze week dicht....blijft het binnen koeler dan buitenSmile
  3. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    quote:
    Dit schreef Bloem
    En iets heel basics als een ventilator buiten met de rug naar de deur? Zodat ze lucht weg geblazen wordt in plaats van binnen komt?



    Ja inderdaad
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    quote:
    Dit schreef malva
    Een ventilator zat ik ook te bedenken....maar dat vind ik best wel ver gaan, en ik weet niet zo goed of dat dan wel naar buiten werkt.

    Ik heb net bedacht dat ik een mooie stenen muur ga voorstellen van het huis naar 2m inde tuin en daarna een schuttingSmile
    Zijn toch wel meer huizen met een stenen muurtje als eerste erfscheiding?
    Daar gaan de rook en andere lucht dan overheen...en de wind moet wel heel gek staan wil het dan mijn tuindeur inwaaienSmile

    Ik heb de eerste anderhalve meter een muurtje op de erfgrens en daarna een schutting, maar als mijn buurvrouw buiten staat te roken waait het ook mijn huis in. Ik heb er zelf geen last van maar vriendin wordt er ook altijd benauwd van.
    Ik zou toch de ventilator eens proberen of anders een goed gesprek.
  5. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Ook hier buren die buiten (veel) roken. Ook 's nachts staan te buiten te roken, 2.00 uur, 4.00 uur....
    Ik heb mijn achterdeur vaak dicht. Naast de rook praten ze behoorlijk hard tegen elkaar. Ik slaap achter en heb ook vaak mijn raam dicht, terwijl ik het liefst 's nachts met open raam slaap is dit niet meer te doen. Ook omdat ze tot 2.00 uur buiten kunnen praten.
    Van het roken kan ik niets zeggen, maar van hun geluidsoverlast is er al meerdere keren iets van gezegd, maar het werkt gewoon niet.

    Sinds dat we hier in deze nieuwbouwwijk zijn komen wonen is mijn woongenot behoorlijk gekelderd. En dat met het idee dat ik zo blij ben met een nieuwbouwhuis, maar met deze buren echt dus helemaal niet Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Een rookmelder plaatsen?Smile
Terug naar de lijst