Vinted

Vinted 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Weet iemand hoe het gaat als je iets naar Frankrijk
    moet versturen??

    Heb gisteravond wat spullen voor een vriendin erop gezet..
    Vanmorgen ontplofte mijn mailbox maar bijna allemaal berichten uit Frankrijk Smile

    Ik ga er vanuit dat hun ook de verzendlabel aan moeten maken..
  2. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Een pakket naar Frankrijk versturen kost rond de €20.00. De verzendkosten zijn idd voor hun rekening.

    Zij kunnen de verzendkosten aan jou overmaken, of zij maken het verzendlabel, en mailen dat naar jou.
  3. Ellen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ellen
    Heb veel slechte berichten gelezen over vinted. Kopers, met name uit buitenland, zeggen dat pakket niet aangekomen is en jij kunt fluiten naar je geld. Google er maar eens op.
  4. Cynthia9
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cynthia9
    Ik verkoop af en toe iets via Vinted. In mijn geval bleef het meeste in Nederland. Als je iets verkocht heb, ontvang je via Vinted een verzendlabel, dat de koper gekocht heeft. Jij hoeft niets te betalen of voor te schieten. Tenzij het artikel via brievenbuspost (zonder track en trace) verzonden kan worden. Dan ontvang je bovenop prijs van je artikel de verzendkosten en moet jij dus frankeren.

    Bij mij is 1x een pakket naar Frankrijk gegaan. Is bijna 3 weken onderweg geweest met DHL , maar uiteindelijk wel aangekomen en heb ik het geld ontvangen.

    Je ontvangt het geld pas, nadat koper heeft bevestigd het pakket in goede orde ontvangen te hebben.
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Ik stuur nooit iets op voordat ik het geld (incl de verzendkosten) heb ontvangen. Ik zorg sowieso dat ik een track&tracecode krijg. Die geef ik ook door aan de koper. Maar ik begrijp dat het bij Vinted anders werkt. Dat is voor mij een reden om daar dus niks aan te bieden.
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Vinted werkt niet zoals MP. Ik heb regelmatig kleding verkocht aan meisjes in Frankrijk. Ze kiezen bijna altijd voor een DHL servicepunt.

    De koper betaalt altijd de verzendkosten.
    Als je koper kiest voor Mondial Relay, Relais Colis, Correos Domicilio, Correos Oficina, DPD, DHL ServicePoint, DHL Home delivery, Homerr of Chrono Shop2Shop, dan ontvang je een vooraf betaald en voorgedrukt verzendlabel.
    Als je koper kiest voor La Poste, Colissimo, Bpost, Bpost International, Correos International of voor een aangepaste verzending, dan moet je de verzendkosten voorschieten. Je krijgt het bedrag later terug, als de bestelling is voltooid.

    Je wordt op de hoogte gehouden of het pakket is afgehaald door de koper. Echt, wij hebben er nooit problemen mee.
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Via Vinted wordt het eerst bij hun geparkeerd zeg maar en dan komt het in je vinted portemonnee
    en kan jij het over maken naar je bank

    Tot nu gaat het perfect..

    1 Kledingstuk kunnen hun inderdaad de verzendlabel aanmaken
    Alleen bij meerdere kledingstukken wordt er vaak gevraagd dat jij (ik dus)
    De pakketgrootte moet aangeven en daar loop ik vaak op vast dan..
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Er waren met Vinted tot ook problemen met de privacy en bankrekeningen. Er zat ergens een lek, daarom gebruik ik het niet.
  9. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Astrid
    >>LINK<<


    Dat ligt niet aan Vinted, maar aan het feit dat ze via Whatsapp is gaan communiceren en toen in zo’n betaalverzoek is gestonken.
Terug naar de lijst