Bestaat dat?

Bestaat dat? 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Nance


    Ik zoek dus zo'n hoes die bij jou om je matrassen zit, want dat zijn toch geen hoeslakens?

    Ik heb ook geen partner dus wilde ook wel eens heel mijn bed gaan gebruiken, dus redelijke dikke topper gekocht maar ik ben toch bang dat de matrassen gaan schuiven, ik heb mijn bed nog niet, dus kan nog niet zeggen of dat zo is.



    Dat zijn geen hoeslakens. Dat zijn de matrassen die bij de boxspring horen. Daarop zit dan weer de topper met een hoeslaken.
    Er worden zat boxsprings met "losse" matrassen verkocht. Die worden volgens mij dan op de normale manier opgemaakt. Dus met hoeslaken.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Nance


    Ik zoek dus zo'n hoes die bij jou om je matrassen zit, want dat zijn toch geen hoeslakens?

    Ik heb ook geen partner dus wilde ook wel eens heel mijn bed gaan gebruiken, dus redelijke dikke topper gekocht maar ik ben toch bang dat de matrassen gaan schuiven, ik heb mijn bed nog niet, dus kan nog niet zeggen of dat zo is.


    Zo heb ik mijn bed gekocht, ook deze kleur zelf uitgezocht en is op bestelling gemaakt. Dan zou je bij de opties van Dayenne kunnen kijken of daar iets passend bij zit.
Terug naar de lijst