Kobo e-reader bij de varagids!

Kobo e-reader bij de varagids! 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Een aantal jaar terug ook een abo genomen met een e-reader. Tot op de dag van vandaag zo blij mee.
    Voor de twijfelaars echt de moeite waard.
    Aktie geldt nu voor de kobo Nia
    >>LINK<<
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Je kunt ook heel veel ebook via de bieb lezen...bij een gewoon bieb abonnement zijn ebook inbegrepen, +luisterboeken...


    Ik ben trouwens benieuwd of dit een fijne e reader is....
    Daarnaast wil ik volgend jaar een tablet aanschaffen, daar kunnen ook een books op, en dan heb ik er weer een apparaat bij 🤔, wil ik dat ?
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Je kunt ook heel veel ebook via de bieb lezen...bij een gewoon bieb abonnement zijn ebook inbegrepen, +luisterboeken...


    Ik ben trouwens benieuwd of dit een fijne e reader is....
    Daarnaast wil ik volgend jaar een tablet aanschaffen, daar kunnen ook een books op, en dan heb ik er weer een apparaat bij 🤔, wil ik dat ?



    Je bedoeld de Kobo Nia?

    Ik ga geen lid worden van de bieb, daarvoor lees ik eigenlijk te weinig.
    Het liefste lees ik buiten, dat vind ik pure ontspanning. Ik koop ook maar een paar e-books per jaar. En wil ik bijv. een hele serie, dan blijven ze wel staan. Dat is bij de bibliotheek ook niet zo.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Het voordeel van een e reader boven een tablet vind ik persoonlijk het handzame. Een e reader ligt beter in de hand. Daarnaast heeft ook deze reader een e-ink scherm. In de volle zon kan je heerlijk blijven lezen.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het voordeel van een e reader boven een tablet vind ik persoonlijk het handzame. Een e reader ligt beter in de hand. Daarnaast heeft ook deze reader een e-ink scherm. In de volle zon kan je heerlijk blijven lezen.


    Ja daar kan ik me ook iets bij voorstellen...zeker dat je in het zonnetje kan blijven lezen...
    Maar zou dat bijneem tablet ook niet ingesteld kunnen worden...
    Ik moet sowieso nog 'overtuigd worden voor de ereader Smile ik ben echt een papieren boeken lezer
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ja klopt dan blijft t maar een paar weken n staan...

  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ja daar kan ik me ook iets bij voorstellen...zeker dat je in het zonnetje kan blijven lezen...
    Maar zou dat bijneem tablet ook niet ingesteld kunnen worden...
    Ik moet sowieso nog 'overtuigd worden voor de ereader Smile ik ben echt een papieren boeken lezer


    Een tablet met een e-ink scherm is vele malen duurder dan een tablet zonder zo'n scherm.
    Hier echt een papieren boeken lezer. Destijds heb ik de e reader "gekregen"bij de vara gids. Binnen no time was ik om. Handig lezen midden in de nacht als ik niet kan slapen Smilezonder licht aan te doen. Ik stop hem geregeld in mijn tas zodat ik op ieder moment ff kan lezen.
Terug naar de lijst