in de binnenlijn zijn de rode en blauwe het telefoneer signaal en de wit/oranje was om het belsignaal door te lussen naar de andere toestellen of een "extra bel" (herinner je je van vroeger de gangbel nog?)
op de buitenlijn, heb je 4 aders: voor 2 lijnen, elk 2 aders.
om nu de instructie van de provider (waarschijnlijk) tbv de buitenlijn te gaan toepassen op de binnenlijn maak je een geweldige begripsverwarring. iedereen heeft gelijk en tocht brengt het geen oplossing.
de provider wil helemaal niks weten van jouw "binnenlijn". hun asdl signaal komt vanaf de wijkcentrale het huis in en daar na is het voor hun het pakkie an van de klant.
quote:Dit schreef Dayenne
Top. Met zulke slechte service absoluut het overwegen waard.
Ik heb die ervaring helemaal niet bij ze.
Aan de andere kant, goedkope provider is dat niet voor niets. Vergelijk het met een goedkope zorgverzekering, dan moet je meer zelf betalen.
Dure zorgverzekering betaal je meer, ook voor wat je niet nodig hebt. Zo ook met duurdere provider, heb je geen problemen betaal je toch.
Afgelopen donderdag even langs zoon gereden en heb de wandcontactdoos los gekregen. Was een kwestie van geduld met losdraaien. Daarin troffen we slechts 2 draadjes. Geen mogelijkheid van wisselen aderparen. Foto hiervan was voldoende voor provider om een KPN monteur in te gaan schakelen. Dus hopelijk heeft hij binnenkort eindelijk zijn internet en tv.
quote:Dit schreef martijntje Afgelopen donderdag even langs zoon gereden en heb de wandcontactdoos los gekregen. Was een kwestie van geduld met losdraaien. Daarin troffen we slechts 2 draadjes. Geen mogelijkheid van wisselen aderparen. Foto hiervan was voldoende voor provider om een KPN monteur in te gaan schakelen. Dus hopelijk heeft hij binnenkort eindelijk zijn internet en tv.
Eindelijk kpn ingeschakeld... Eigenwijze provider. Betaalt je zoon al voor zijn abo?
quote:Dit schreef Dayenne
Eindelijk kpn ingeschakeld... Eigenwijze provider. Betaalt je zoon al voor zijn abo?
Als zoon eerder die wandcontactdoos losgeschroefd had gekregen dan was mogelijk KPN eerder ingeschakeld en had hij mogelijk per ingangsdatum 1/9 werkend internet gehad. Deze werd geleverd per 24/8. Nu even KPN afwachten hoe verder, voordat aan de bel getrokken wordt over de abonnementskosten die hij vanaf die datum moet betalen.