Laptop of chromebook?

Laptop of chromebook?  

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Wiebeline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wiebeline
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Overigens kan je in de google drive ook offline werken, dat doe ik nooit, dus of dat fijn/handig is weet ik niet.

    Het touchscreen vind ik fijn, alleen lastig dat ik soms met mijn vingers op een gewoon scherm zit Smile



    Ik vind dat reuze handig.Moet er wel aan denken dat ik een document markeer al offline te bewerken.

    Mijn touchscreen is na drie jaar na de haaien (en komt nu ook na een powerwash niet meer terug). Het went trouwens snel, met je handen van het scherm afblijven...
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Disje

    Voor de veelzijdigheid die je vraagt (werk, privé, vrijwilligerswerk, soms netwerkkabel, soms in Word en Excel wat doen, videobellen, etc.) zou ik voor een laptop gaan, omdat je niet beperkt wilt worden door zaken die (nog) niet via de Chrome browser kunnen. Ik ben een groot fan van Chromebooks, maar ze zijn wel uitsluitend geschikt voor zaken die via de browser werken.


    Teams en o365 werken prima via de browser.
  3. Disje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Disje
    Mee eens, maar het is niet ondenkbaar dat je nog eens wat anders dan Teams en Office365 nodig hebt als je je chromebook/laptop voor werk, privé en studie wilt gaan gebruiken. Het is maar net met welke aanbieders jouw organisatie een inkoopovereenkomst heeft. En dan wil je niet toevallig een verkeerde combinatie treffen. Daarom is een laptop wat flexibeler dan ook een chromebook (en ook wat duurder).
Terug naar de lijst