oude draadjes teruglezen?

oude draadjes teruglezen? 

Onderwerp van wings69

Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik snap dat je het jammer vindt dat de oude draadjes er niet meer staan. Soms vind ik het ook wel jammer dat ik niet meer kan terug lezen hoe ik in 2005, net uit elkaar, over zaken dacht.

    Maar ook, ik vind het niet reëel om van Bart te verwachten dat hij 15 jaar oude berichten opgeslagen blijft houden. Er is altijd de mogelijkheid geweest om de draadjes te downloaden, iets wat ik zelf met een paar draadjes ook wel gedaan heb.

    Los van dat het volgens mij in het kader van privacy (AVG) volgens mij helemaal niet meer mag, zelfs voor de Belastingdienst hoef je niet zo lang je financiële administratie te bewaren. Waarom Bart dan wel? Smile

    Kortom, jammer maar helaas. Gelukkig kun je nog wel een hoop vanaf 2011 terug lezen, dat is al echt heel lang!
  2. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ik snap dat je het jammer vindt dat de oude draadjes er niet meer staan. Soms vind ik het ook wel jammer dat ik niet meer kan terug lezen hoe ik in 2005, net uit elkaar, over zaken dacht.

    Maar ook, ik vind het niet reëel om van Bart te verwachten dat hij 15 jaar oude berichten opgeslagen blijft houden. Er is altijd de mogelijkheid geweest om de draadjes te downloaden, iets wat ik zelf met een paar draadjes ook wel gedaan heb.

    Los van dat het volgens mij in het kader van privacy (AVG) volgens mij helemaal niet meer mag, zelfs voor de Belastingdienst hoef je niet zo lang je financiële administratie te bewaren. Waarom Bart dan wel? Smile

    Kortom, jammer maar helaas. Gelukkig kun je nog wel een hoop vanaf 2011 terug lezen, dat is al echt heel lang!


    Ik verwacht ook niet dat Bart dit allemaal bewaart omdat het voor ons zo leuk is hoorSmile Het is meer dat ik me af vroeg of er ergens nog een mogelijkheid is om dingen terug te lezen. Ikheb ooit ook al eens gezocht naar oudere berichten op hyves, maar is helaas ook allemaal niet gearchiveerd. Gelukkig zijn alle priveberichten op Ouderalleen wel bewaard geblevenSmile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik dacht dat ik de hyves berichten had opgeslagen, zijn het lege mappen... Smile
  4. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik dacht dat ik de hyves berichten had opgeslagen, zijn het lege mappen... Smile


    Hyves was zo leukSmile Via een programma op internet kon ik nog wel terug naar mijn profiel, maar inloggen lukte uiteraard niet meer. Via dit programma kon ik ook terug naar het oude Ouderalleen...maar ook daar kon ik niet meer inloggen. Ik kreeg wel een heel nostalgisch gevoel toen ik de oude versie van Ouderalleen zag met die leuke poppetjesSmile
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Los van dat het volgens mij in het kader van privacy (AVG) volgens mij helemaal niet meer mag, zelfs voor de Belastingdienst hoef je niet zo lang je financiële administratie te bewaren. Waarom Bart dan wel? Smile


    Het mag wel. We delen hier geen financiële of andere tot personen of persoonsgegevens terug te herleiden informatie. Het hoeft alleen niet.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef wings69


    IGelukkig zijn alle priveberichten op Ouderalleen wel bewaard geblevenSmile


    Aaa dat is dan een meevallerSmile
Terug naar de lijst