Ziektewet en aantal contracturen

Ziektewet en aantal contracturen 

Onderwerp van Evonne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Evonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evonne
    Is er iemand die hier iets van weet?

    Ik heb een vast contract voor 28 uur per week. (maart 2018) Sinds juli 2019 heb ik daar 2 keer een uitbreiding naar 32 uur op gehad vanwege extra taken die ik uitvoerde die van tijdelijke aard waren (1e keer 6 maanden, toen verlenging van een jaar). Dit loopt nu af per 1/1/2021.
    Vandaag had ik een gesprek en helaas zit een permanente urenuitbreiding er niet in ( iets met totale formatie waar op bezuinigd moet worden).

    Ik ben sinds begin april (deels) ziek thuis met post-covidklachten. Hoe gaat dat na 1/1/21, krijg ik dan automatisch nog maar over 28 uur betaald? En maakt het dan nog uit of ik deels of geheel ziek ben?
  2. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair
    Voor zover ik weet mag een tijdelijk contract twee keer verlengd worden, of hier iets aan verandert bij ziekte weet ik niet.


    Ben je lid van een vakbond? Vind ik een aanrader, zij helpen je direct verder.
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Toen ik ziek werd, mocht mijn baas mijn contract niet verlengen van de verzekering.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Van welke verzekering? Was dat geen smoes van die baas?
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef scar
    Van welke verzekering? Was dat geen smoes van die baas?



    Van de verzuimverzekering.


    Als arbeidsongeschiktheid van een medewerker te verwachten is
    Raakt een medewerker binnen zes maanden na de start van de module of van zijn dienstverband arbeidsongeschikt? En was zijn gezondheidstoestand bij de start van de module of van zijn dienstverband al zodanig dat u de arbeidsongeschiktheid had kunnen verwachten? Dan kunnen we de vergoeding tijdelijk of blijvend, geheel of gedeeltelijk weigeren.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ah so
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Misschien weet @Piep het antwoord op je vraagSmile
Terug naar de lijst