Hoe toon je aan dat je iets niet gedaan hebt

Hoe toon je aan dat je iets niet gedaan hebt 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Ja leuk hè.
    Je mag wat van die dingen van me overnemen. Ik ben er zo langzamerhand lichtelijk overspannen van.


    Je moet je gewoon niet zo druk maken. De politie moet bewijzen, je dochter haar 'ik weet er niets van' is voldoende. Complottheorieën over dealers en buren helpen niets. Het is niet jullie probleem, gewoon niet.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Ja leuk hè.
    Je mag wat van die dingen van me overnemen. Ik ben er zo langzamerhand lichtelijk overspannen van.

    Maak je niet zo druk, er is niet zoveel aan de hand als ik het zo lees.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Piep


    Je moet je gewoon niet zo druk maken. De politie moet bewijzen, je dochter haar 'ik weet er niets van' is voldoende. Complottheorieën over dealers en buren helpen niets. Het is niet jullie probleem, gewoon niet.

    Dat dus.

    Probeer je niet zo druk te maken over van alles waar je niets aan kunt veranderen. Je dochter heeft het toch afgehandeld?
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Krijg net deze foto van haar.
    Als het uitpijlen van een gestolen telefoon een marge heeft dan is dit nog een mogelijkheid.



    Marge op basis van alleen telefoon signaal door kruispeiling van drie masten op basis van radiosignaal sterkte schat ik op 100 meter preciesie.

    Als de telefoon zijn lokatie opgestuurd heeft op verzoek van de eigenaar via "vind mijn mobiel" kan het kleiner dan 10 meter zijn.
    Maar zoals anderen zeggen. Zij moeten aantonen en jij niet.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Krijg net deze foto van haar.
    Is achter hun. Daar woont een dealer. Veel overlast ook met junks.

    Als het uitpijlen van een gestolen telefoon een marge heeft dan is dit nog een mogelijkheid.


    Dan geeft je dochter dat toch door? Smile
Terug naar de lijst