budget mobiel

budget mobiel 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dit is wat op hun website staat
    >>LINK<<



    Aha ik heb het steeds voor € 9 euro dus geen idee.. maar goed dan nog 10 euro voor een maand onbeperkt..



    (( Heb even gekeken in mijn app waar ik het opwaardeer daar staat het nog steeds voor 8,99))
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh. Dat is grappig. Es kijken of er extra voordeel te behalen is, nu zoon en ik beide bij t-mobile zitten

    Die vlieger gaat niet op.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Aha ik heb het steeds voor € 9 euro dus geen idee.. maar goed dan nog 10 euro voor een maand onbeperkt..



    (( Heb even gekeken in mijn app waar ik het opwaardeer daar staat het nog steeds voor 8,99))


    Bedenk wel dat je met dit prepaid abo een heel lage snelheid hebt. Voor normaal internetten zal het voldoende zijn. Voor filmpjes kijken wordt het alweer een heel stuk krapper. Helemaal HD-filmpjes, wat ik verwacht dat zoon starter wel zal willen zien.

    Denk dat voor onbeperkt internet met voldoende snelheid je inderdaad rond de 20 tot 25euro/maand gaat zitten. Dan zal het voornamelijk persoonlijke voorkeur zijn voor welke provider je mee in zee gaat (of misschien voordeeltje kan halen doordat andere ook al bij dezelfde provider zitten oid).
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Bij Ben betaal je een euro of twee extra voor sneller 4g
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Bedenk wel dat je met dit prepaid abo een heel lage snelheid hebt. Voor normaal internetten zal het voldoende zijn. Voor filmpjes kijken wordt het alweer een heel stuk krapper. Helemaal HD-filmpjes, wat ik verwacht dat zoon starter wel zal willen zien.

    Denk dat voor onbeperkt internet met voldoende snelheid je inderdaad rond de 20 tot 25euro/maand gaat zitten. Dan zal het voornamelijk persoonlijke voorkeur zijn voor welke provider je mee in zee gaat (of misschien voordeeltje kan halen doordat andere ook al bij dezelfde provider zitten oid).



    Filmpjes kijken via FB gaat prima Smile En meer filmpjes kijk ik niet Smile
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een goedkoop abonnement met onbeperkt internet.
    Kwam Budget Mobiel tegen, 20 euro per maand, onbeperkt internet, bellen en SMS.
    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen hiermee.
    Wie kent het en is het een aanrader of juist niet?

    Budget mobile was eerst robin mobile. Belt via KPN lijnen. Ik heb dit abonnement. Bevalt prima. En als het niet bevalt kun je maandelijks opzeggen.
Terug naar de lijst