Beschimmeld badkamerplafond schoonmaken. 

Onderwerp van jeannetted

Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik zie toch een raam? Openzetten. Altijd.


    Dat dus..of roosters daarin zetten, of in de deur onderin een rooster maken

    Werkt hier prima, met een gezin en 6 kids is het een ander verhaal
  2. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    Ik heb toch nog een kanaalventilator gekocht.
    Het schijnt een stille te zijn.
    Het verwijderen van de schimmel was een rotklus maar ging wel snel. Dat schuim werkte goed.
    De monteur is nu bezig met het monteren van het Plameco-plafond. Was uitgesteld vanwege ziekte van de monteur.
    Donderdag word ik geopereerd. Het moest daarvoor. Daarna maar 1 arm beschikbaar en geen mogelijkheid om op te ruimen. Hij belooft zo minimaal mogelijk rommel te maken.
    Ik ben benieuwd.
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Ik heb toch nog een kanaalventilator gekocht.
    Het schijnt een stille te zijn.
    Het verwijderen van de schimmel was een rotklus maar ging wel snel. Dat schuim werkte goed.
    De monteur is nu bezig met het monteren van het Plameco-plafond. Was uitgesteld vanwege ziekte van de monteur.
    Donderdag word ik geopereerd. Het moest daarvoor. Daarna maar 1 arm beschikbaar en geen mogelijkheid om op te ruimen. Hij belooft zo minimaal mogelijk rommel te maken.
    Ik ben benieuwd.

    Goed geregeld.
    Vast sterkte en succes voor donderdag🍀
  4. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    Klinkt goed!
    Succes met je herstel!

    Hier t zelfde probleem: schimmel op plafond, inpandige badkamer, wel met mechanische ventilatie met vochtsensor. Desondanks toch last van schimmel.
    Deur openzetten kan niet, iedereen moet daar langs en deuren knallen dan tegen elkaar.

    Kun je t ook na schoonmaken behandelen met iets? Speciale laag die je er op smeert? Bestaat zoiets? Plastic laag ofzo? Mijn plafond is dat ruwe stuc wat je overal ziet
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je hebt schimmelwerende verf. Ik heb hetzelfde probleem. En stukje origineel plafond van een cm of tien. De rest is verlaagd door de wbv voor afzuigsysteem. Wat nauwelijks werkt, maar dat terzijde.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef fresia


    Kun je t ook na schoonmaken behandelen met iets? Speciale laag die je er op smeert? Bestaat zoiets? Plastic laag ofzo? Mijn plafond is dat ruwe stuc wat je overal ziet


    Idd eerst goed schoonmaken!

    Er bestaat afwasbare latex ook te gebruiken in de keuken,

    >>LINK<<
    8 feb '21 - 22:33:31 / 8 feb '21 - 23:07:22
  7. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Ik heb toch nog een kanaalventilator gekocht.
    Het schijnt een stille te zijn.
    Het verwijderen van de schimmel was een rotklus maar ging wel snel. Dat schuim werkte goed.
    De monteur is nu bezig met het monteren van het Plameco-plafond. Was uitgesteld vanwege ziekte van de monteur.
    Donderdag word ik geopereerd. Het moest daarvoor. Daarna maar 1 arm beschikbaar en geen mogelijkheid om op te ruimen. Hij belooft zo minimaal mogelijk rommel te maken.
    Ik ben benieuwd.


    Dit draadje zie ik opeens weer en wil toch nog even mijn nieuwe Plameco-plafond laten zien.
    Ik ben er erg blij mee.
    Rondom de buizen is een plaatje gemonteerd. Dat moet ik nog schilderen.
    Plaatje
  8. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef jeannetted


    Dit draadje zie ik opeens weer en wil toch nog even mijn nieuwe Plameco-plafond laten zien.
    Ik ben er erg blij mee.
    Rondom de buizen is een plaatje gemonteerd. Dat moet ik nog schilderen.


    Dat is mooi geworden Jeanette ! Smile
Terug naar de lijst