Live stream

Live stream 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nou nee, als er gerefereerd wordt naar pestdraadjes, is dat niet uitgaan van goede bedoelingen. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

    Zie dat Ster een reactie heeft geplaatst en daarmee het debacle afrond. Doe ik ook maar.

    Veel succes Malero. Je weet me te vinden als je materialen en hulp nodig hebt. Geldt voor Ster trouwens ook. En ieder ander die wil livestreamen.


    Ga ik toch nog even op in. Er is geen moment gesuggereerd dat Malero dat heeft gedaan om te pesten. In het pestdraadje is onder andere genoemd hoe anders op de 1 dan op de ander wordt gereageerd. Daarom werd daarnaar verwezen.

    Zo komen dus misverstanden in de wereld.
  2. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    Uhm, laat de energie in dit draadje uitgaan naar de opzet van het idee. Succes Ster en Malero.
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.



    En ik ben weer thuis.

    Nee, ik heb geen aanstalten gemaakt om vandaag het idee verder uit te werken, het kwam ook plotseling op.
    Ik heb in mijn naïviteit gedacht dat Ster dit in de openbaarheid heeft geschreven, dus als Bart haar idee had opgepikt was het wel goed geweest, immers het stond in het openbare support draadje.
    Maar kennelijk heb ik verkeerd gedacht.

    Ik ben blij dat het pesten opzij is gezet. Waarom er naar verwezen wordt is mij een raadsel.

    Voor nu ga ik verder niet teveel uitweiden, ik ga Ster een pb sturen en wellicht komen we tot een oplossing .
Terug naar de lijst