#durftevragen elektriciën

#durftevragen elektriciën 

Onderwerp van Saskieja

Terug naar de lijst
  1. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja

    Yeah het is gefixed!!!!! Er zaten iets dieper in t gat 2 zwarte kabels die voorheen zeer wsl de functie hadden van n wisselschakelaar. Deze kwam ook uit op mn enige schakelaar, dus 1 van deze draden gebruikt. Alles werkt weer. Bleek n achterneef te hebben die electriciën isSmile
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Yeah het is gefixed!!!!! Er zaten iets dieper in t gat 2 zwarte kabels die voorheen zeer wsl de functie hadden van n wisselschakelaar. Deze kwam ook uit op mn enige schakelaar, dus 1 van deze draden gebruikt. Alles werkt weer. Bleek n achterneef te hebben die electriciën isSmile


    Smile
    Soms is het maar een kleinigheidje! Smile
  3. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja

    quote:
    Dit schreef EmC


    Smile
    Soms is het maar een kleinigheidje! Smile

    Zijn eerste reactie was wel...wa voor n prutser is hier aan de gang geweest????Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef koen
    bij de action heb je een intelligente LED lamp met schroeffitting en AB.

    ik ben ervan overtuigd dat binnen 10 jaar het electrisch systeem van huizen zo veranderd dat bedraade schakelaars in het rijtje komt te staan van kolenhok, keukengeiser, zeepklopper en koffiemolen.


    Dat lijkt mij ook. Heb er weinig verstand van, maar toen mijn jongste zoon nog thuis woonde ging de lamp op zijn slaapkamer aan/uit/hoger/lager op zijn gesproken commando's.
Terug naar de lijst