Tweedehands schoenen:)

Tweedehands schoenen:) 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Carla-S

    Ik koop nooit schoenen in de winkel maar onlineSmile


    Ik ook, maar als ze dan niet passen of lekker zitten dan stuur ik ze terug voor de volgende klant🤪
  2. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Maar blijkbaar willen ze soms echt iets geven, en is het op een gegeven ogenblik niet meer sociaal wenselijk om altijd maar "nee" te zeggen.

    Ja, dat herken ik ook. Soms kun je inderdaad echt geen nee zeggen. Dan zijn mensen erg teleurgesteld. Bv letter met Sinterklaas of banketstaaf met de kerst. Van die dingen.
    Ik heb ook een mevrouw die vaak planten weggooit die ik prima vind. Die neem ik dan mee en ga ik thuis verzorgen.
    Of een Chinese waar ik babi pagang spek van krijg en dan geef ik haar bv een pompoen.
  3. Julie-ann
    Live life happily

    Toon alleen de berichten van Julie-ann
    quote:
    Dit schreef Anthea

    Ja, dat herken ik ook. Soms kun je inderdaad echt geen nee zeggen. Dan zijn mensen erg teleurgesteld. Bv letter met Sinterklaas of banketstaaf met de kerst. Van die dingen.
    Ik heb ook een mevrouw die vaak planten weggooit die ik prima vind. Die neem ik dan mee en ga ik thuis verzorgen.
    Of een Chinese waar ik babi pagang spek van krijg en dan geef ik haar bv een pompoen.


    Of je zegt 5 x nee want dit mag ik niet aannemen en dan stoppen ze het geld in je zak en krijg je ruzie als je weer zegt dat het echt niet mag.

    Ooit een prachtige armband gekregen van een dementerend vrouw die bij haar dochter inwoonde . Direct aan dochter terug gegeven en die was geïrriteerd en leek beledigd. Weet je wel hoe duur deze armband is ? Eh ja daarom geef ik deze terug
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Anthea en Pluis, zeer herkenbaar wat jullie daarover zeggen.

    En ik doe dit werk inmiddels al 17 jaar, dus heb al heel wat meegemaakt wat dat betreft.




  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik heb vroeger ook altijd tweedehands schoenen gekocht, voor mij en de kinderen. Ik kreeg ook vaak kleding en schoeisel van anderen. Ik vond dat wel prima.
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    nacht in een plastic zak in de vriezer kan ook helpen
  7. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik heb een vriendin die een voetschimmel en kalknagel heeft opgelopen door 2e hands schoenen. Dus wat daktarin erin en hup!
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Dorien
    Ik heb een vriendin die een voetschimmel en kalknagel heeft opgelopen door 2e hands schoenen. Dus wat daktarin erin en hup!



    Dit had ik liever niet willen lezenSmile.
Terug naar de lijst