Vragen m.b.t. installatie/testen van microfoon en webcam i.v.m. gaan volgen van online training

Vragen m.b.t. installatie/testen van microfoon en webcam i.v.m. gaan volgen van online training 

Onderwerp van william

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. william
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van william
    Ik ga op korte termijn deelnemen aan de online training Nationale Zorgklas. Daarvoor moet ik een webcam en microfoon en headset installeren en alles zo instellen dat alles goed werkt als ik straks de online training ga doen. Want bij die training wordt gebruik gemaakt van videogesprekken. Ik loop hierbij tegen allerlei vragen/problemen aan.
    Ik heb met name vragen rondom het instellen van de microfoon. Wie zou mijn vragen willen beantwoorden en mij even kunnen ondersteunen? Het liefst zou ik dat telefonisch doen, want dat is in dit geval het meest praktisch.
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Bel me maar even tel in pb
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    neem een headset met ingebouwde microfoon.

    een webcam heeft ook in ingebouwde microfoon, maar deze pikt vaak veel omgevingsgeluid op. De kwaliteitsbeleving van een beeld/geluid sessie op de computer is vele malen beter bij het gebruik van een goede headset.

    de mijne heb ik destijds bij de action gescoord. voor 3,49 of zoiets. gewoon met een lang snoer.
    19 nov '20 - 08:12:13 / 20 nov '20 - 10:14:14
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb vandaag een interview met een teams sessie. eerder al zoom en skype gedaan. Gisteren met m'n broer een test-sessie gedaan en alles uitgeprobeerd.

    als dat voor jou nodig is, kunnen we wel even een test-sessie doen. kan je alles uitproberen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik doe altijd oortjes in bij video meetings. Veel minder achtergrond geluid.
  6. william
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van william

    Hartelijk dank voor je reactie Koen. Door andere bezigheden heb ik de komende dagen geen tijd. Maar na het weekend ga ik weer verder aan de slag en dan maak ik zo nodig graag gebruik van je aanbod.

  7. Bericht van william is op 20-11-2020 om 10:42:36 uur verwijderd door william.

    Reden: dubbel

     
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef william
    Hartelijk dank voor je reactie Koen. Door andere bezigheden heb ik de komende dagen geen tijd. Maar na het weekend ga ik weer verder aan de slag en dan maak ik zo nodig graag gebruik van je aanbod.



    Probeer erachter te komen welk programma straks gebruikt gaat worden. Als dat een algemeen programma is, die alvast installeren. Dan kun je testen en de juiste instellingen vast goed zetten. Dit omdat de instellingen soms per programma verschillen en als het lijkt bij het ene programma goed te staan, een ander helemaal verkeerd staat.
Terug naar de lijst