heetwaterkraan/quooker

heetwaterkraan/quooker 

Onderwerp van robinet

Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Ik heb een Hotto, nu 3.5 jaar. Monteur is al 2x geweest. Wel goede service, 2e keer net buiten de garantie, maar ik kreeg toch een nieuwe boiler. Ik heb 10 liter.
    Eenpersoonshuishouden, dus niet snel leeg.


    Hotto ben ik nog niet tegen gekomen.el een Howat toch wel de goedkoopste. Ach hier in West Brabant hebben wij zulk hard water dat alles kapot gaat. Vandaag mijn technische broer maar eens laten speuren. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Grohe red die ik dan wil vergelijken door hem met de Howat. Mijn mannetje kan hem dan weer aansluiten.

    Wat een ramp zonder kokend en warm water in de keuken.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als je zulk hard water hebt, is dan een water ontharder geen idee? Niet zo'n magneet ding, maar echt een apparaat.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als je zulk hard water hebt, is dan een water ontharder geen idee? Niet zo'n magneet ding, maar echt een apparaat.


    Zeker ook die staat bovenaan mijn verlanglijstje.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Hij is besteld. Morgen kan ik hem afhalen bij de winkel. Met postnl vond ik in deze tijd triggy. Kan ik voor het weekend weer uit de kampeerstand.

    Bedankt voor jullie input

    >>LINK<<
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Fijn dat ie komt.
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef robinet


    Hotto ben ik nog niet tegen gekomen.el een Howat toch wel de goedkoopste. Ach hier in West Brabant hebben wij zulk hard water dat alles kapot gaat. Vandaag mijn technische broer maar eens laten speuren. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Grohe red die ik dan wil vergelijken door hem met de Howat. Mijn mannetje kan hem dan weer aansluiten.

    Wat een ramp zonder kokend en warm water in de keuken.

    Dan zou ik eerst of tegelijk investeren in een waterontharder.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Gelukkig weer van de kampeerstand af. Binnen 2 uur was de klus geklaard. Super blij mee.
    In tegenstelling tot mijn vorige kraan,kan deze wel 1 minuut stromen zonder de knop vast te houden.

    Zal je altijd zien. Nu staat er één op marktplaats. Ook nog eens twee dorpen verderop.
    >>LINK<<
    Nogmaals ik ben blij, ook met jullie input
    De waterontharder komt er ook.
Terug naar de lijst