Online.nl  

Onderwerp van gadis

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Goedemorgen heeft iemand misschien informatie over Online.nl?
    Zie dat de helft goedkoper is dan de kpn
    Ik heb een 3 in 1 pakket
    Vaste telefoon tv en internet. Betaal nu rond de 57 euro en Online.nl de helft.
    Maar ben beetje huiverig om over te stappen. Alvast bedankt gr Carla
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Ik ben niet echt tevreden. Hoe vaak ik de box niet moet resetten. Nu is 't weer de WiFi die iedere dag uitvalt. Maar ook een periode gehad waarbij de tv regelmatig vastliep. En toen de kpn eens langs moest komen om iets in 't strastkastje te checken, bleek dat die geen haast maken voor online klant. Er staat nooit dat er storing is, ook niet toen de centrale kabel hier in de buurt doormidden lag. Een dag of 4 eruit gelegen. Daar konden ze niets aan doen, maar geen informatie en ook geen compensatie. Bij kpn kregen ze 50 gig op een Sim. Ik ga nu weer naar kpn, dat scheelt niet zoveel nu ik het tv kastje ga weglaten. Daar heb ik die problemen niet gehad, dus 't is niet 't netwerk zelf.
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Hey, Gadis weer terug, zie 't nu pas, gezellig
  4. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar mijn zus wel.
    Zij vond dat ze relatief vaak storing hadden en slechte klantenservice.
    Ik zit zelf bij Budget alles in 1. Maakt gebruik van het KPN netwerk, maar een flink stuk goedkoper.
    Het modem en de tv ontvanger zijn hetzelfde als van KPN. De klantenservice was slecht, maar is sterk verbeterd. Ik kan heel veel zelf, dus heb ze weinig nodig gehad. De keren dat ik ze belde namen ze vrij snel op en werd goed geholpen.
  5. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    quote:
    Dit schreef rotonde
    Hey, Gadis weer terug, zie 't nu pas, gezellig


    Rotonde 😁😍 bedankt voor je reactie
    Ja ik begin steeds meer te twijfelen
  6. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    quote:
    Dit schreef LeonB
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar mijn zus wel.
    Zij vond dat ze relatief vaak storing hadden en slechte klantenservice.
    Ik zit zelf bij Budget alles in 1. Maakt gebruik van het KPN netwerk, maar een flink stuk goedkoper.
    Het modem en de tv ontvanger zijn hetzelfde als van KPN. De klantenservice was slecht, maar is sterk verbeterd. Ik kan heel veel zelf, dus heb ze weinig nodig gehad. De keren dat ik ze belde namen ze vrij snel op en werd goed geholpen.


    Oke bij Budget bedankt ga daar even kijken. Hoi hoi
Terug naar de lijst