topping van gecodenseerde melk

topping van gecodenseerde melk 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Dochter komt met de kerst naar huis. Zij is helemaal verzot op cheesecake. Ik wil een twix-cheesecake gaan maken volgens dit recept

    >>LINK<<

    Zo te zien niet moeilijk. Weinig uitleg, vandaar mijn vraag.:
    De topping maak en doe ik die er overheen vlak voor het opdienen of kan die gelijk na de vier uur koelkast eroverheen?.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Taart is uit de oven. Aardig gelukt al zeg ik het zelf. Even afkoelen en nog minimaal 4 uur in de koelkast. Morgenochtend maak ik de topping.
    gecondenseerde melk met basterd suiker wordt caramel.(dat wist ik nietSmile)
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef robinet
    Taart is uit de oven. Aardig gelukt al zeg ik het zelf. Even afkoelen en nog minimaal 4 uur in de koelkast. Morgenochtend maak ik de topping.
    gecondenseerde melk met basterd suiker wordt caramel.(dat wist ik nietSmile)

    Ik kookte zo'n blikje in een pan water. Heerlijke dulce de leche werd het.
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Klinkt heerlijk! Ik heb nog nooit iets met gecondenseerde melk gemaakt. Een vriendin van me kookt zo'n blik gecondenseerde melk heel lang en dat wordt dan inderdaad karamel. Logisch eigenlijk want volgens mij is het een berg suiker... Ik vind het overigens heerlijk spul, koop in Frankrijk altijd van die tubes die ik tijdens mijn wandeltochten eeg eet.
  5. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    Dulce de leche ook vaak gemaakt. Heerlijk.

    Gisteren deze noten karamelkoek gemaakt.
    Echt zo makkelijk, vooral als je ipv amandelen fijmmalen, je direct voor amandelmeel gaat.
    >>LINK<<


  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier het recept voor caramel van een blikje melk. >>LINK<<
Terug naar de lijst