Denken jullie al na over de zomervakantie?

Denken jullie al na over de zomervakantie? 

Onderwerp van Annett

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ilona-xxx
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilona-xxx
    Hier is de knoop volledig doorgehakt, we nemen de gok om een vakantie over de grenzen te boeken.
    Mocht het niet kunnen/mogen tegen die tijd, ivm het virus, dan hebben we pech. Het zij zo dan.
    Helaas pindakaas.
    Dit zal het laatste jaar zijn dat we op vakantie kunnen naar verwegistan ivm eigen bedrijf van mijn oudste spruit en ik heb geen auto (overigens ook geen rijbewijs) om de caravan dan ergens ver weg te plaatsen.
    Het zal de komende jaren m.u.v 2021 dus Nederland worden.
    En dat is verder helemaal prima, maar nu de kans er nog ligt om ver weg te gaan kamperen grijpen we die met beide handen aan.






  2. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    Ik plan helemaal niets, maar dat doe ik nooit zo vroeg. Vorig jaar heb ik ook niets gepland, maar ben ben en op Ameland en in Zeeland geweest.
    Als het kan zit ik zo in Griekenland.
  3. Disje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Disje
    Wij hebben inmiddels een weekje in een vakantiehuis in de Ardennen geboekt, vlakbij La Roche-en-Ardenne. We zijn er twee keer eerder geweest in 2018 en 2019 en de kinderen waren superenthousiast over het idee om nog een keer te gaan. Redelijk safe, bovenop een heuveltop en zeeën van ruimte om je heen. En als reizen tegen die tijd echt niet mag, tja dan hebben we pech.
  4. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik heb ruim een jaar geleden voor het eerst in mijn leven geboekt voor een vakantie in de zomer van 2020.
    Ik heb nu dezelfde campings geboekt voor juni 2021.
    Ik zit altijd in een huuraccommodatie en die zijn vaak snel vol.

    En ik heb er gigantische mega veel zin in.
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Gistermiddag een huisje in Overijssel geboekt voor de zomer. Als het goed is, kunnen we op de naastgelegen manege paardrijden. Dat is ook meteen de enige faciliteit die het 'park' aanbiedt, verder is er niks. Geen zwembad, geen restaurant, geen bowlingbaan.
  6. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    Net als ieder jaar plan ik niets en ga altijd last minute. Dat zal nu zeker niet anders zijn.
  7. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett

    Vorig jaar geweest en mooie omgevingSmile
Terug naar de lijst