Blauwe kringen inductie kookplaat

Blauwe kringen inductie kookplaat  

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gisteren heb ik pannenkoeken gebakken. Sindsdien zitten er blauwe kringen op de kookplaat. De plaat is schoon, de kringen lijken ingebrand te zijn. Kan het te maken hebben met de kwaliteit van de koekenpan? En hoe krijg ik het weg. De plaat werkt gewoon goed. Komende zomer heb ik het fornuis 9 jaar.
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Zelf doe ik altijd meteen na het koken de plaat schoonmaken, microvezeldoekje , sopje en met de theedoek nadrogenSmile

    Maar hier staan tips


    >>LINK<<

    Van mijn glas in loodman, die ook glazen wanden plaats heb ik een stukje van dat fijne metalen spul gekregen, STAALWOL dat werkt hartstikke goed

    @Dayenne


    Plaatje
    21 jan '21 - 15:04:33 / 22 jan '21 - 20:45:02
  3. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Gisteren heb ik pannenkoeken gebakken. Sindsdien zitten er blauwe kringen op de kookplaat. De plaat is schoon, de kringen lijken ingebrand te zijn. Kan het te maken hebben met de kwaliteit van de koekenpan? En hoe krijg ik het weg. De plaat werkt gewoon goed. Komende zomer heb ik het fornuis 9 jaar.

    Dat hebben wij ook, alleen hebben we een nieuwe plaat. ben ook erg benieuwd
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef BiancaR

    Dat hebben wij ook, alleen hebben we een nieuwe plaat. ben ook erg benieuwd

    Als je een nieuwe plaat hebt, zou ik de leverancier ff bellen. Mogelijk weten zij hoe het komt. Zelf vrees ik dat het door te goedkope pannen komt. Ik hoor het dan ook graag.
  5. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Als je een nieuwe plaat hebt, zou ik de leverancier ff bellen. Mogelijk weten zij hoe het komt. Zelf vrees ik dat het door te goedkope pannen komt. Ik hoor het dan ook graag.

    Ga ik eens doen inderdaad
Terug naar de lijst