Onze "my little pony"

Onze "my little pony"  

Onderwerp van Mimi

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Vandaag ging onze langharige Pasha naar de kattenkapper Hij laat zich niet borstelen Dan is 't net 'n leeuw. Hij bijt, krabt en slaat dan. Onder 'n roesje kreeg hij vandaag 'n behandeling van 80 euro. Het is 'n heel bedrag maar zie daar: onze eigen My little pony!!
  2. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi

    ..
    Plaatje
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aaaaw wat zielig....
  4. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi

    Nee het is niet zielig. Hij was prachtig maar zat onder de klitten tot aan vervilting aan toe. Bovendien paste hij niet meer door het kattenluikje. En nee ik was er niet bij ...het is de keuze van de kapster om hem zo te scheren. Normaal is hij natuurlijk veel mooier ...gelukkig groeit het weer aan.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gaat ie wel weer naar buiten met die jas uit?!? Smile
  6. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi

    Ik begrijp in ieder geval de keuze van de poten niet... Het is nu net een gelaarsde kat.....Ja hij kwam binnen en rende gelijk naar buiten....normaal slaapt hij altijd in een lekkere stoel onder het afdak...hoop dat hij vannacht binnen blijft...maar onze katten hebben de vrijheid van kiezen... kunnen altijd in en uit. Zo moet hij weer worden
    Plaatje
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het gaat ws al jaren goed, dan zal dat nu ook wel zo zijn.... Hoe vaak doe je dit per jaar?
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Poten zijn lastig te scheren, denk dat ze ze daarom niet gedaan heeft.
    Mijn zus heeft langharige katten gehad, en je moet ze veel en vaak kamnen.maar goed je schreef al dat dat niet gaat.
    Je kunt wel de vacht wat klitvrij houden met talkpoeder en de klitten er op tijd uitknippen.

    Was voor mij een reden geen langhaar te willen
  9. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi

    Hij gaat 1 keer per jaar. Meestal in de zomer als het warm is maar vanwege Corona wilde ik niet gaan en nu was het dus anderhalf jaar geleden Het kon echt niet meer. Vond hem zielig met zijn klitten :(
Terug naar de lijst