Chromebook -chrome & startpagina

Chromebook -chrome & startpagina 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als je de opstart pagina's instelt en je chromebook helemaal afsluit, dan krijg je wat je wil als je je chromebook weer aan zet. Dan laadt direct bij het openen chrome met jouw pagina's. Als je je book dicht klapt en niet chrome afsluit, dan blijven die pagina's staan en openen dus ook weer als je je book open doet. Dat is het kort gezegd. Smile
  2. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als je de opstart pagina's instelt en je chromebook helemaal afsluit, dan krijg je wat je wil als je je chromebook weer aan zet. Dan laadt direct bij het openen chrome met jouw pagina's. Als je je book dicht klapt en niet chrome afsluit, dan blijven die pagina's staan en openen dus ook weer als je je book open doet. Dat is het kort gezegd. Smile


    Het laatste werkt; gewoon dichtklappen. De rest zoek ik uit als mijn geduld weer terug isSmile
  3. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Misschien vind je hier wat je zoekt.

    >>LINK<<
  4. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    Gerelateerd, dus ook hier even vragen:
    Hoe krijg ik accenten en trema's weer terug? Ik kon ze altijd eenvoudig maken, maar nu is die functie weg en komt er "e in plaats van trema op de e.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef K2
    Gerelateerd, dus ook hier even vragen:
    Hoe krijg ik accenten en trema's weer terug? Ik kon ze altijd eenvoudig maken, maar nu is die functie weg en komt er "e in plaats van trema op de e.

    Op je chromebook?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ff book erbij gepakt. Test: ë, é. Hier gaat het goed. Hoe zit het met je updates? Chrome zelf en chrome os? Dit is de versie die ik heb: Versie 88.0.4324.109 (Officiële build) (64-bits). Kun je vinden door in de zoekbalk op je homescreen 'update' in te toetsen. Maar je kunt ook naar je instellingen gaan. En dan kiezen voor 'over chrome OS'.

    Oh ik zie dat ik een update heb. BRB.

    Dit is de versie na mijn update: Versie 88.0.4324.153 (Officiële build) (64-bits)

    Ff checken: ë, é, è. Doet t. Toetsenbord staat bij mij op NLD.
  7. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    ik typ eerst de ` en dan meteen de e erachteraan
    è
  8. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    >>LINK<<
    misschien handig om te hebben...
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    >>LINK<<
    misschien handig om te hebben...

    Superhandig!
Terug naar de lijst