Wat te doen met mijn tuin!

Wat te doen met mijn tuin! 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Anke


    ja dat heb ik overwogen - maar als ik dan toch iets aan n tuin ga doen, dan is het nu het moment om dit soort dingen te kunnen vermijden Smile

    Ik heb met de tuin net zo iets als met de meubels in de huiskamer. Verandering van spijs doet eten. Daarom heb ik 4 tegels die ik af en toe ergens anders kan leggen. De natuur herstelt zich razend snel.
  2. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Nog niet klaar met mijn verbouwing binnenshuis maar ik ga toch ook maar weer met de tuin beginnen.
    Ik heb nog een aantal oude bloembollen (paar jaar oud). Hoe lang kun je die eigenlijk gebruiken/doen ze het nog? Weet iemand dat?

    We hadden ooit een draadje met foto's enzo van iedereen zijn/haar tuin. Weet iemand waar dat draadje te vinden is?

    PS wat zien jullie tuinen (die van de foto's dus) er mooi/verzorgd uit!
  3. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    @ansvanmil, wanneer je een opzetje of plan wilt stuur dan ff een pb, dan maak ik wel wat voor je



    Ik ga maandag alles even uitmeten en goede foto's maken Rose en dan mail ik je graag...ik zal de ideeen die ik heb erbij zetten...dankjewel, ik vind het erg fijn en lief dat je mee wil denken😊😊
Terug naar de lijst