chrome blijft stoppen

chrome blijft stoppen 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Sinds vanmorgen krijg ik de hinderlijke melding chrome blijft stoppen op mijn samsung tab A(2016)

    Wegdrukken lukt niet het komt steeds terug.
    opnieuw opstarten blijft het probleem

    Hoe krijg ik dit in hemelsnaam verholpen zonder de tablet terug te zetten naar fabrieksinstellingen??
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Wij hebben het opgegeven en een nieuwe tablet gekocht. Hij sloot bij ons ook alle apps binnen halve minuut zomaar af. Echt heel vervelend. Ik kan je niet helpen maar ben wel benieuwd naar een evt oplossing.
  3. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    zomaar een poging
    Hou de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je ccleaner er op staan? Zo niet, draai dat eens en verwijder trash. Kijk eens of er apps op de tab staan die je niet gebruikt en verwijder deze. Evt zet je er een sd card bij, als je dat nog niet had, en verplaats je de apps die dat kunnen daar naartoe.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef George
    zomaar een poging
    Hou de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt.

    Nope geeft geen resultaat,helaas
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Heb je ccleaner er op staan? Zo niet, draai dat eens en verwijder trash. Kijk eens of er apps op de tab staan die je niet gebruikt en verwijder deze. Evt zet je er een sd card bij, als je dat nog niet had, en verplaats je de apps die dat kunnen daar naartoe.

    Cc cleaner gedraaid . bijna alle apps eraf gehaald.geen reultaatSmile
    Toch maar terug naar af. Blijven mijn foto's dan wel gespaard?
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef robinet

    Cc cleaner gedraaid . bijna alle apps eraf gehaald.geen reultaatSmile
    Toch maar terug naar af. Blijven mijn foto's dan wel gespaard?

    Nee. Die beter eerst verplaatsen.

    Met usb aan je computer aansluiten en dcim verplaatsen of kopiëren.
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Meestal wordt dit veroorzaakt door een update van chrome zelf.
    Je kan deze updates terugdraaien en kijken of dat helpt. Weet even niet hoe en wat en heb daar nu ook geen tijd voor, maar wacht even met terug naar fabriek en bekijk dit eerst eens.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Meestal wordt dit veroorzaakt door een update van chrome zelf.
    Je kan deze updates terugdraaien en kijken of dat helpt. Weet even niet hoe en wat en heb daar nu ook geen tijd voor, maar wacht even met terug naar fabriek en bekijk dit eerst eens.


    Je bedoelt een down grade??

    >>LINK<<
    Ik ben een echte nitwit, maar terug naar fabrieksinstellingen kan altijd nog.

    Het is inderdaad vannacht gebeurd. updaten gaat automatisch
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Even snel gezocht:

    Stap 1: Schakel uw Android-telefoon in, ga naar Instellingen -> Apps en zoek de app waarvan u de nieuwste update wilt verwijderen, zoals Chrome.

    Stap 2: Tik op het pictogram met de drie stippen in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op de optie Updates verwijderen.

    Stap 3: Selecteer OK als u hierom wordt gevraagd. Nadat het proces is voltooid, gaat de systeem-app terug naar de oudere versie.

    Voordat je dit doet even automatisch updaten uitschakelen in android. Kijken of bovenstaande dan helpt.
    Je tablet is 4jaar oud en zal systeemtechnisch niet bijgehouden worden meer. Maar probeer eens bovenstaande. Als dat werkt, dan kijken of de chrome update geherinstalleerd kan worden en kijken wat dat doet.

    Succes.
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Even snel gezocht:

    Stap 1: Schakel uw Android-telefoon in, ga naar Instellingen -> Apps en zoek de app waarvan u de nieuwste update wilt verwijderen, zoals Chrome.

    Stap 2: Tik op het pictogram met de drie stippen in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op de optie Updates verwijderen.

    Stap 3: Selecteer OK als u hierom wordt gevraagd. Nadat het proces is voltooid, gaat de systeem-app terug naar de oudere versie.

    Voordat je dit doet even automatisch updaten uitschakelen in android. Kijken of bovenstaande dan helpt.
    Je tablet is 4jaar oud en zal systeemtechnisch niet bijgehouden worden meer. Maar probeer eens bovenstaande. Als dat werkt, dan kijken of de chrome update geherinstalleerd kan worden en kijken wat dat doet.

    Succes.


    Voor nu ben je mijn held. Melding is weg yeahh. Inderdaad tijd voor een andere.
Terug naar de lijst